Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אתר “הארץ” מפרסם: מנחה הטלוויזיה אבי כאכון מפרדס חנה-כרכור העיד בפרשת ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי

בידיעה פורסם כי "בנובמבר 2020 זומן כאכון למשרד היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בלוד כדי להעיד בפרשת השוחד שבה הואשם ראש העיר אור עקיבא דאז, יעקב אדרי. בעדותו סיפר כיצד פעל על מנת לקדם פרויקט בנייה של חבר קרוב שלו, יזם נדל"ן באזור השרון"

“מנחה הטלוויזיה וחבר הליכוד אבי כאכון, שמונה על ידי שר המשפטים יריב לוין לחבר בוועדת הערר למיסוי מקרקעין… העיד במשטרה כי סייע לאנשי עסקים לקדם מיזמי נדל”ן בעזרת הקשרים שרכש בעבודתו בתקשורת, וסיפר על הלחץ שהפעיל על ראש העיר אור עקיבא לקידום פרויקט של אחד מחבריו תוך כדי שהזהיר מקורבת לו כי ראש העיר יוכל להיכנס לכלא על כך”. 

כך פרסמו מיכאל האוזר טוב וג’וש בריינר, באתר “הארץ” אמש (שלישי, 26.9). בידיעה פורסם כי “בנובמבר 2020 זומן כאכון למשרד היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בלוד כדי להעיד בפרשת השוחד שבה הואשם ראש העיר אור עקיבא דאז, יעקב אדרי. בעדותו סיפר כיצד פעל על מנת לקדם פרויקט בנייה של חבר קרוב שלו, יזם נדל”ן באזור השרון. “אמרתי לו שאני חבר של יעקב, ואם זה בתב”ע אני אדאג שהוא יאשר את זה”, אמר לחוקריו. “התקשרתי ליעקב שאמר לי להגיע לספריה במתנ”ס. הוא אמר לי שהוא לא רוצה בית זקנים כי הוא יוריד את הרמה של היישוב. אמרתי לו שזה חשוב מאוד, שזה חבר שלי ושזה עומד בתב”ע. פניתי ליזם ואמרתי לו שיגיש ויהיה בסדר”.”

כאכון מסר בתגובה לידיעה שפורסמה ב”הארץ”: “כל מה שנתתי כעדות למשטרת ישראל ומה שכתוב זה מה שהיה. אני בטוח שגם אתה כעיתונאי יש לך חברים וחיים אישיים, אז אם אני עושה דברים מעבר לדברים שאני עושה בחיים האישיים שלי ובהתנדבות מלאה, אני עושה את זה באהבה. יער הפקאן מעולם לא עבד ללא אישור מבית המשפט ומכיוון שבית המשפט ראה שהמקום עם אופק תכנוני מאושר, והעובדה שהיום המקום פתוח עם רישיון ועם היתר כנדרש, מעולם, לא עברתי על החוק והמקום עבד בכפוף לאישורים הנדרשים. אני פקוד לליכוד ומעולם לא הייתי חבר מרכז. זה לא משהו שאני מסתיר אותו”.

הידיעה המלאה – כאן.

 

הפרסום באתר “הארץ” (מימין). במסגרת: יעקב אדרי. צילומים: צילום מסך, מערכת מגדלור ניוז

בחודש מרץ האחרון הוגש כתב אישום כנגד ראש עיריית אור עקיבא לשעבר יעקב אדרי – בעקבותיו הודיע על התפטרותו. הפרשה שטלטלה את עיריית אור עקיבא והתפוצצה בנובמבר 2020, הגיעה לכתב אישום שהוגש על ידי פרקליטות מיסוי וכלכלה לביהמ”ש המחוזי בת”א. בכתב האישום מיוחסות לאדרי עבירות שחיתות שלטונית במהלך השנים 2020-2013, במסגרת תפקידו כראש העיר. כתב האישום הוגש על פי החלטת פרקליט המדינה.בכתב האישום – שישה אישומים שונים של לקיחת שוחד, בקשת שוחד והלבנת הון בסך מאות אלפי שקלים, וכן עבירות של גניבה בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט, עבירות מס ועבירת אלימות (סה”כ עשרה אישומים).

שווי הכספים שקיבל אדרי בעבירות אלה נאמד בלא פחות מ- 569 אלף ש”ח. בכתב האישום שמונה נאשמים נוספים (בהם ארבע חברות), להם מיוחסות עבירות של מתן שוחד, הצעת שוחד והלבנת הון, כל אחד לפי חלקו.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

לאחר עשור של פעילות התנדבותית כיו”ר ההנהלה, מסכם עו”ד שבתאי את הפעילות הענפה במרכז התרבות המקומי שמיצב עצמו מחדש כמוקד פעילות תרבותית | “כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ”ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ”ס וריהוטו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן