Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מהו תהליך מתיחת פנים ומי עובר אותו?

מהו תהליך מתיחת פנים ומי עובר אותו?

היום תהליך מתיחת הפנים פשוטה יותר מבעבר, התוצאות שהמטופלים מקבלים במראה טבעי יותר וכן הטכנולוגיה מאפשרת טיפולים מהירים ופשוטים יחסית. הנה כמה תשובות שיעשו לכם סדר

לאורך ההיסטוריה נשים טיפחו את עור פניהן, ניתן לראות זאת מיפן הרחוקה שלאורך ההיסטוריה נשים היו מטפחות את עורן בטקסים מסורתיים ועד המערב שבו נשים מחפשות בכל מחיר את הקרמים המתקדמים ביותר שיצעירו את עורן. איך אין מה לעשות וישנם דברים שקרמים וטקסים מסורתיים אינם יכולים לספק את הפתרון ולכן יותר ויותר נשים ובשנים האחרונות גם גברים מבקשים לעבור ניתוח מתיחת פנים כדי להיראות צעירים יותר עם עור פנים מתוח יותר.

היום תהליך מתיחת הפנים פשוטה יותר מבעבר, התוצאות שהמטופלים מקבלים במראה טבעי יותר וכן הטכנולוגיה מאפשרת טיפולים מהירים ופשוטים יחסית. היום הפער בין נשים וגברים שעוברים את הטיפול, וקשת מגוונת של צעירים ומבוגרים כאחד מראים את הביקוש ההולך וגדל לניתוחים הפלסטיים.

היכן מומלץ לעבור ניתוח למתיחת הפנים?

ישנן קליניקות רבות בפריסה ארצית אך חשוב לפני שנגשים לקליניקה כזו או אחרת לבחון מספר דברים. ראשית, מומלץ לבחון את הוותק והמקצועיות של הצוות בקליניקה ובעיקרו המנתח המבצע את הניתוח. כירורג פלסטי מומחה – ד”ר בני מייליק בעל ניסיון רב וידע נרחב שצבר לאורך שנים בישראל ובקנדה. עם הניסיון הרב שרחש לאורך השנים הוא מעניק למטופליו טיפול איכותי, מדויק שמשפר את איכות חייהם ומעלה את הביטחון העצמי שלהם.

צילום: יח”צ
איך מתאימים ניתוח מתיחת פנים למטופל?

ישנן מספר דרכים לביצוע מתיחת הפנים והצערת עור הפנים. חלק מהמקרים מדובר במתיחת העור בלבד, ישנם מקרים המצריכים גם שאיבת שומן ולפעמים עולה הצורך בהשתלת שומן. בכל מקרה ומקרה יש לדון יחד עם הרופא מהמנתח על מנת להגיע לתוצאות הטיפול האופטימליות הן מבחינת האסתטיקה ורצון הפציינט והן מבחינת איכות הטיפול והתאמתו למצבו של המטופל. הניתוח מתבצע בהרדמה ונמשך בין שעתיים לארבע שעות במרבית המקרים.

כמה זמן החלמה ומתי רואים את התוצאות הסופיות לניתוח?

לאחר סיום הניתוח המטופל משוחח לביתו, ברוב המקרים יינתנו לו כ 14 ימי החלמה בהם הוא או היא זקוקים למנוחה וכמובן זמן להתרגל לשינויים בעור. בשבוע הראשון המטופל יחוש במעט כאבים ובאי נוחות. תחושת האי נוחות ולעיתים הכאבים המלווים מתרחשים עקב שטפי דם תת עוריים ובעקבות המתיחה של העור. בנוסף גם ניתן להבחין בנפיחות שתלך ותרד במהלך השבועיים הללו. לאחר מכן, המטופל יתבקש להגיע לבדיקות מעקב בלבד בחודשים הקרובים ולאחר מכן ישוחרר בחיוך גדול.

כל גבר ואישה שניגשים לניתוח מתיחת פנים צריך לדעת כי התוצאות הסופיות של הניתוח אינן ניתנות לחיזוי מראש. מנתח פלסטי מומחה בעל ניסיון רב שנים יוכל להניק לכם את התוצאות הטובות ביותר, ולאחר תקופת ההחלמה תוכלו ליהנות מתוצאות מרשימות ויפות למשך שמן רב. כמובן שלאורך השנים אם תרגישו כי אתם מעוניינים בחיזוק או בביצוע מתיחה מחודשת ניתן כמובן לבצע את התהליך בשנית.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן