Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מה גילו שוטרים כשראו לפנות בוקר אופנוע יקר ערך קשור לעגלה בפרדס חנה?

בשעות בוקר מוקדמות (4.10) הבחינו שוטר ופקח מצוות השיטור העירוני בפרדס חנה באופנוע הקשור לעגלה ונגרר על ידי רכב. חשדם של השוטרים עלה עקב השעה המוקדמת והמיקום הבלתי סביר של האופנוע הנגרר.

צוות השיטור העירוני החל בתחקור נהג הרכב לפשר הגרירה המוקדמת. נהג הרכב טען כי הוא רק גורר את האופנוע שבכלל לא שייך לו. תשובתו לא ממש סיפקה את השוטרים ובבדיקה מעמיקה יותר התבררו נתונים נוספים: לוחיות הזיהוי לא תאמו כלל לסוג האופנוע, לנהג הרכב הגורר לא היו מסמכים של הרכב וגם לא מפתח להנעת האופנוע. הנהג תושב עפולה (62) עוכב לחקירה.

האופנוע שנתפס בפרדס חנה | דוברות המשטרה

בבדיקה מעמיקה שנערכה בתחנת המשטרה עולה כי מספר השלדה של האופנוע, תואם לאופנוע שנגנב לפני מספר ימים ממרכז הארץ.
בהתאם לממצאי החקירה יוחלט אם להאריך את מעצרו.

“ילדון חצוף”: צפו בתיעוד של ‘גנב האופניים’ מפרדס חנה [וידאו]

שרון לוי | 23/09/2023 | 20:40

חשד לגניבת אופניים במושבה הפך לפוסט זועם שכלל סרטון ממצלמת האבטחה, בו נראה צעיר מסתובב ליד חצר בית כשקסדה בראשו.

האירוע התרחש בתחילת החודש. “בשעה חמש ועשרים לפנות בוקר גנבו לבן שלי מהבית את האופניים והילדון החצוף לא הסתפק רק באופניים, אלא גם גנב את שתי הבטריות”, כתבה האם ושלחה מסר ברור לאותו גנב, לכאורה כמובן: “לפני שאנחנו עורכים את הסרטונים כשאתה בלי קסדה מסתובב ליד הגדר ואתה מטפס גם בלי כפפות, נותנים להחזיר את האופניים, אחרת אנחנו נגיע אלייך”.

התגובות אמנם רצו כנראה להביע הזדהות ותמיכה, אבל בימים כאלה היה גם מי שמצא לנכון לגלוש לפוליטיקה. “המשטרה לא מתאמצת כי זה גוזל משאבים וזמן, ממילא ישחררו אותם בבית המשפט כי הבית מלון מלא. הם ממשפחה טובה. צריך שיישב בכלא ושהמשפחה שלו תשלם על הזמן שהוא בכלא”, נכתב ומיד לאחר מכן הגיעה העקיצה: “בשביל זה צריך רפורמה בבית המשפט”.

להמשך הכתבה וצפייה בוידאו

 

דילוג לתוכן