Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

נהג חשוד שפגע בשני צעירים והרג אותם ליד עמק חפר, גנב משאית ונמלט מהמקום

המשטרה עצרה (6.10.23) תושב נתניה בשנות ה-30 לחייו החשוד בדריסה למוות של רוכב האופנוע והולך הרגל בתאונה בכביש החוף, סמוך ליישוב אודים שליד עמק חפר. לפי החשד, לאחר התאונה הוא גנב משאית מנהג שעצר במקום כדי לסייע, נמלט לביתו – ונעצר על ידי המשטרה, שאיתרה אותו לפי מספר הרכב שנטש בזירה.

מהתאונה הקטלנית ליד אודים | דוברות מד”א

בשעה 08:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על תאונת דרכים עם מעורבות רכב ואופנוע בכביש 2 לצפון סמוך לכניסה למושב אודים. מדובר בתאונת דרכים עם מעורבות רכב, אופנוע והולך רגל. פראמדיקים של מד”א קבעו את מותם של רוכב האופנוע והולך הרגל, גברים כבני 30.

חובש רפואת חירום במד”א דניאל שבע סיפר: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב פגע במעקה הבטיחות של גשר הולכי הרגל ונלכד בינו לבין החומה והאופנוע שהיה מפורק היה על המדרכה בסמוך. 2 הפצועים, הולך רגל ורוכב האופנוע, גברים כבני 30 שכבו על העליה לגשר הולכי הרגל כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם.”

comment image

אליעזר אלישיוב ורפאל שרוני חובשים באיחוד הצלה סיפרו: “שני הנפגעים שכבו על העליה לגשר הולכי רגל, עוברי אורח סיפרו לנו שהם נפגעו מרכב פרטי בעת שעמדו בצד הכביש. למרבה הצער מותם נקבע במקום האירוע עקב הפציעות הקשות מהן סבלו”.

מהמשטרה נמסר: “שוטרי מחוז מרכז הצליחו לעצור כעת בנתניה בתום סריקות, תושב העיר החשוד שדרס למוות רוכב אופנוע והולך רגל ונמלט מהמקום במשאית שגנב מזירת התאונה שוטרי תחנת שדות ונתניה ובוחני התנועה של מרחב שרון סיימו כעת סריקות מואצות אחר נהג רכב החשוד שדרס למוות הולך רגל ורוכב אופנוע סמוך לצומת אודים בשרון, ולאחר מכן גנב מנהג משאית שעצר במקום על מנת לסייע לנפגעים בתאונה, את רכבו, כאמור עד לאיתור המשאית נטושה ואת החשוד במהלך ניסיון ההימלטות.

“על פי גורמי רפואה, נקבע במקום מותם של הולך הרגל ורוכב האופנוע -2 גברים שזהותם טרם ידועה. השוטרים עצרו את החשוד – תושב נתניה בשנות ה 30 לחייו, שנלקח לחקירה בתחנה, בסיומה ייכלא. בוחני התנועה של משטרת ישראל בזירה אוספים ממצאים ועדויות, לבחינת הנסיבות”.

דילוג לתוכן