Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

עו”ד יניב דרי לראש עיריית חדרה: “פתח את גני הילדים ביום שישי, יש לאגם את מתנדבי הביטחון לשעת חירום”

המועמד לראשות עיריית חדרה וראש סיעת “מחוברים” עו”ד יניב דרי פנה ביממה האחרונה לראש עיריית חדרה ניר בן חיים וביקש כי יפעל לאיגום המשאבים והמתנדבים בתחום הביטחון העירוני תחת מטרייה אחת וכן כי ייפתח את גני הילדים בימי שישי על מנת להקל על הורים שאחד מבני הזוג גויס למילואים או מוגדר עובד חיוני. 

“אני מקבל פניות רבות של תושבים המחזיקים כלי נשק ומעוניינים לסייע ולהיות במוכנות לקפוץ במקרה פח”ע בתוך העיר”, כתב דרי לבן חיים. “אנו שבועיים בתוך הלחימה ומודעים למגבלות הכח של משטרת ישראל או כוחות השיטור העירוניים, ולכן הכרחי לאגם את המתנדבים הרבים לכדי קבוצות מסומנות, מסונכרנות ובעלות יכולת לקפוץ במקרה חירום.

“יש בעיר אנשי משטרה וצבא בדימוס שמוכנים להיות מובילי המשמרים ולהיות בסינכרון לשיטור העירוני, אבל העניין מטופל בעצלתיים ולא בהתאם לדחיפות הנדרשת.  זה המקום למנות גורם יעודי, בעל פניות זמן מלאה ובעל כישורים מתאימים, לרכז ולהוציא לפועל תוכנית שכונתית שיכולה להיות כח סיוע מהיר ומיידי בכל שכונה במקרה חירום.  אזכיר כי חדרה נמצאת בסמיכות לערי המשולש והיא בעלת פוטנציאל סיכון גדול, כך שנדרש להפעיל יוזמה עירונית ולא להמתין להנחיות המשרד לביטחון לאומי או משטרת ישראל.  כפי שציינתי בנושאים אחרים, אני מוכן לסייע ולקחת אחריות להוביל את תהליך הגיוס, התיאום, ההצטיידות, והסינכרון מול כלל הגורמים כדי להרים את המשימה באופן מיידי”.

עו”ד יניב דרי
ניר בן חיים

כאמור, דרי מבקש מראש העיר לבחון גם פתרונות על מנת להפעיל את גני הילדים בימי שישי ולא רק בימות השבוע ראשון-חמישי. “עיקר הטענה היא של הורים שאחד או יותר מבני המשפחה נמצא בשירות מילואים או בתפקיד חיוני ומסגרות החינוך מאפשרות להם לתפקד.  בתקופת הקורונה כאשר היום חוסרים של צוותים, בהנחה וזו גם הבעיה הפעם, הצעתי  להכשיר בראיונות מהירים את כל מובילות הצהרונים של פנאי העיר לתפקיד ממלאת מקום גננת או סייעת בעיריה ובכך לייצר עוד מאגר עובדים שיכול למלא את החסר בתפעול גני הילדים. אני חושב שנכון לקדם פתרון כזה גם הפעם.

“אני סבור שזה הזמן שלנו בעיריה לעשות מאמץ ולייצר פתרונות רחבים עבור הציבור, ובפרט כל מה שיכול להוציא את הילדים מהבתים אל מסגרות החינוך ולסייע לילדי חדרה להתגבר על הטראומה וההסתגרות בבתים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
4 .
Inline Feedbacks
View all comments
ציפי
ציפי
20/10/2023 10:24

מר דרי המכובד קודם תדאג לסידור ביטחוני ברור ומוגדר ואחכ. תשלח את הילדים לגן

דילוג לתוכן