Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

בקיסריה מקדמים הקמת שער כניסה לחוף האקוודוקט; באור עקיבא כבר מביעים התנגדות

ועד התושבים בקיסריה מקדם תכנית להקמת שער לפני חוף האקוודוקט בקיסריה שימוקם אחרי הכניסה לשכונה 2 ויהיה סגור בשעות הערב. התכנון הוא כי בשעות הערב תהיה אפשרות יציאה בלבד מהחוף ולא כניסה אליו. כך פורסם אתמול ב”חדשות קיסריה” .

על פי הדיווח, לאור המצב הביטחוני החליט ועד מקומי קיסריה להעביר בקשה דחופה לחפ״ק להקים באופן מייידי שער כניסה ודוקרני יציאה לחוף האקוודוקט. השער המתוכנן יהיה דומה לשער הכניסה לחוף שדות ים.

הכניסה לחוף האקוודוקט. האם בקרוב נראה כאן מחסום? צילום: איתי טטרו

סגן יו״ר הוועד ליאור בר, ציין כי “זה זמן נכון לבצע דברים שבשגרה אפילו לא היו על השולחן. אחרי השער של שכונה 2 נקים גדר כמו במרכז הימי שדות ים. משעה מסוימת השער ייסגר – בשעות הערב המאוחרות לא תתאפשר כניסת רכבים לחוף האקוודוקט והיציאה תהיה דרך מחסום דוקרנים. אנחנו מעריכים שהשער יוריד את מבקרי הלילה בחוף האקוודוקט”.

יו״ר ועדת הביטחון בוועד המקומי, אלי רוט ציין כי ישנן תלונות רבות של תושבים על שמיעת חריקות גלגלים כבילוי של מבקרים בחוף, דהירות סוסים, מרוצי מכוניות ואופנועים, הפעלת מוזיקה בקולי קולות ושתיית אלכוהול בתוך כלי רכב. “בשעות הערב והלילה מגיעה אוכלוסיה שאנחנו לא רוצים לראות אותה בקיסריה. השער הזה היה נחוץ כבר לפני 50 שנה”, הוסיף רוט.

עוד צוין בדיווח כי הוועד יבקש מהחברה לפיתוח קיסריה להכין במיידי תכנית עבודה לביצוע. תושבים בקיסריה מביעים תמיכה בצעד וטוענים כי הוא מבורך והיה צריך להתבצע מזמן. לעומת זאת, באור עקיבא, תושבים ששמעו על היוזמה מביעים התנגדות נחרצת למהלך.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
תושב המקום
תושב המקום
29/10/2023 16:18

בניגוד לשדות ים, מדובר בחוץ ציבורי ולכן החסימה לא חוקית.
הרצון להרחיק אנשים מסוימים עם דפוסי התנהגות לא ראויה מזכיר את הממשלה הנוכחית. עוצמים את העיניים ופתאום החיים יפים.

במקום לקדם מחסומים, תשקיעו באנשי מקצוע שידברו עם אותם אנשים כדי לחנך לחברה יותר טובה. הכי קל זה לחסום, הרבה יותר נכון זה לחנך.

דילוג לתוכן