Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מורים ותלמידים פצועים בקטטה בתיכון ‘חקלאי’ פרדס חנה-כרכור [וידאו]

מורים ותלמידים פצועים בקטטה בתיכון ‘חקלאי’ פרדס חנה-כרכור [וידאו]

אירוע חריג בבית הספר: מורים ותלמידים נפצעו בקטטה בין מספר מעורבים שפרצה בתיכון ‘אורט חקלאי’ בפרדס חנה-כרכור (16.6). אחד המורים התפנה לבית חולים ‘הלל יפה’ בחדרה. הדיווחים הראשונים עד הקטטה החלו להגיע סביבות השעה 13:30 בצהריים.

מהמשטרה נמסר כי “בצהריים התקבל דיווח על קטטה שפרצה בין מספר מעורבים בתוך בית ספר תיכון חקלאי בפרדס חנה, במהלכה, על פי החשד, הותקפו מספר מורים על ידי הורה של אחד התלמידים שבנו היה מעורב קודם לכן בקטטה בין תלמידים. כתוצאה מכך נזקק אחד המורים לטיפול רפואי והוא התפנה עצמאית לבית החולים (במצב קל), ובנוסף – אחד התלמידים נפצע גם הוא באורח קל (על פי גורמי רפואה).
כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בבירור נסיבות וגביית עדויות במסגרת החקירה שנפתחה”.

קראו גם >>

מהמועצה נמסר בתגובה: “בשעת הצהרים אירע אירוע אלימות חריג וחמור בביה”ס, במהלכו הותקף איש צוות חינוך בראשו ופונה באמבולנס לביה”ח הלל יפה בליווי ראש המועצה, הגר פרי יגור, אשר הגיעה למקום תוך דקות. אנו רואים בחומרה רבה כל אירוע אלימות ולא נסבול כל פגיעה בצוותי החינוך שלנו! צוות בית הספר בשיתוף פעולה עם אגף החינוך של המועצה, פיקוח משרד החינוך – מחוז חיפה, רשת אורט ומשטרת ישראל מטפלים ומתחקרים בשעה זו את האירוע”.

הלימודים ביום ראשון יושבתו לשעתיים, תלונה במשטרה נגד ההורה ותלמידים

ראש המועצה, הגר פרי יגור, אמרה לאחר האירוע כי ביום ראשון יושבתו שעתיים ראשונות בכל בית הספר החקלאי, הלימודים יחלו בשעה 10:00, בהחלטה משותפת עם הנהלת ביה”ס והנהגת ההורים. עוד נודע כי התלמיד המעורב מושעה עד להודעה חדשה וכי התלמידים המעורבים יטופלו משמעתית וחינוכית.  כנגד ההורה ויתר המעורבים הוגשה תלונה במשטרה. בנוסף, טקס סיום כיתה ט’ בביה”ס החקלאי שתוכנן להיום, יידחה עפ”י החלטת הנהלת ביה”ס והצוות החינוכי”.

פרי יגור: “מיד עם קבלת הדיווח על התקהלות אלימה הגעתי לביה”ס ומשם ליוויתי באמבולנס את איש הצוות החינוכי אשר הותקף ע”י הורה לתלמיד שהיה שותף לקטטה. אני מגנה בתוקף כל אירוע אלימות! קדם לאירוע זה, אירוע חמור נוסף היום בבניין המועצה, כאשר תושב תקף עובדת מועצה בכירה. אירועי אלימות כנגד עובדי ומשרתי ציבור, מורים וצוותי חינוך, צוותי רפואה… הם המשך למגמה קשה שעוטפת את מדינת ישראל בתקופה האחרונה, בה אנו מדווחים ונחשפים למקרי אלימות כל יום. זה נורא וזה חייב להיפסק!!

“אנחנו ביישוב שלנו נפעל ביד קשה, עד למיגור התופעה! לא ניתן לכל אלימות מכל סוג שהוא להרים את ראש. בשעה זו כלל גורמי המקצוע במועצה ומשרד החינוך, צוות בית הספר, רשת אורט ומשטרת ישראל כמובן מטפלים ומתחקרים את האירוע החמור. לפני שעה קלה יצאתי מביה”ח הלל יפה, לאחר ששוחרר המורה לביתו. הכאב הנפשי שבפגיעה כזו, הוא לאין שיעור כבד מהפגיעה הפיזית. אני מבקשת מכאן לשלוח לו ולשני המורים הנוספים שהותקפו חיבוק גדול מכולנו.

“עצוב לי, באופן אישי, שעבודה חינוכית נפלאה שמתקיימת בביה”ס ושם ביה”ס שאנחנו עובדים כל כך קשה כדי להחזיר את תפארתו, נפגעת קשות ע”י מי שלוקח לעצמו חירות ופועל באלימות. אנו נעשה הכל כדי לרומם את העשייה הטובה ולא ניתן לאלימות להרים ראש בקרבנו”.

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן