קטטה אלימה בין תלמידים ב'חקלאי' פרדס חנה-כרכור: "אירוע חריג, חלק עודד את המתרחש" [וידאו]

קטטה אלימה בין תלמידים התרחשה היום (26.10) בחצר בית ספר 'חקלאי' בפרדס חנה-כרכור, קטטה שאף תועדה במצלמות חלק מהתלמידים. בית הספר הוציא מכתב להורים: "פועלים באופן משמעתי חינוכי בעניין ומערבים את כלל הגורמים"

מערכת החינוך לא תמיד מצליחה להשתלט על התלמידים – גם בשטח בית הספר: מצלמות תלמידים תיעדו היום קטטה אלימה בבית הספר אורט חקלאי בפרדס חנה-כרכור. הדבר התרחש בחצר בית הספר לעיני תלמידים רבים, כשחלקם צועקים, חלקם מנסים להפריד וחלקם מסתכלים מהצד.

בבית הספר, כך נודע, כעסו על האירוע, וטענו כי ישנם תלמידים שאף עודדו את הקטטה. לאחר שסרטונים מהקטטה החלו לרוץ ברשת, הוציאה הנהלת המוסד מכתב להורים ובו "‏‏התייחסות לאירוע אלימות חריג בחטיבה העליונה".

‏על פי בית הספר, "‏‏היום בזמן ההפסקה, בחצר בית הספר. התרחש אירוע אלימות חריג בו היו מעורבים מספר תלמידים ‏שהיכו תלמיד אחר. כמובן. הצוות החינוכי שהיה במקום הפריד את המעורבים, והתקיימו שיחות עם ‏צוות ההנהלה, שפעל באופן משמעתי חינוכי בעניינים ועירב את כלל הגורמים – משטרה, משרד החינוך, הפיקוח, הרשות והצוות החינוכי".

בבית הספר, שנאלץ מידי כמה זמן להתמודד עם אירוע אחר, הוסיפו כי ‏"‏‏תחושות המוגנות היא בעדיפות ראשונה – לא נאפשר אלימות מכל סוג להתקיים במרחב ‏הבית ספרי. אנו נמשיך לפעול כדי למנוע מצבים מסוג זה".

צילומים מתוך הסרטונים | רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

‏עוד הוסיפו במוסד החינוכי כי "בזמן אירוע האלימות, תלמידים רבים התקהלו מסביב, כשחלקם עודדו ואף צילמו את המתרחש. ברור לנו, שאירועים מסוג זה, מייצרים עניין והתקהלות. עם זאת אנו שואפים לחנך את התלמידים, שעדים ‏למצבים בהם ישנה פגיעה כלפי האחר, להתערב ככל יכולתם בכדי לעצור התנהגות אלימה. בטח שלא לעודד ולצלם. שיחות בנושא יערכו גם בכיתות מחר בשעות הבוקר".

תושב שבתו לומדת בבית הספר ציין כי היא פחדה לנוכח הקטטה וסיפרה לו כי היא חוששת ללכת לבית הספר.

בחקלאי הוסיפו במסר להורים: ‏‏"חשוב לנו את שיתוף הפעולה שלכם, במסר אחיד כלפי הילדים. אנו מבקשים שתבררו עם ילדיכם אם בכלל היו או שמעו על האירוע, ועל מידת מעורבותם.

‏"‏‏במידה ובשיחה עם ילדיכם, תרגישו שיש לכם או לו/לה צורך בשיתוף הצוות החינוכי, כמובן מוזמנים לעשות כן ולפנות למחנכ.ת הכיתה ו/או ליועצת השכבה", נחתם המכתב.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן