Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פיצוץ עז נשמע באור עקיבא וסביבתה; מדובר באירוע פלילי

פיצוץ עז נשמע באור עקיבא וסביבתה; מדובר באירוע פלילי

ב-29.10 נשמע פיצוץ עז בלב אור עקיבא | בהמשך התברר - רימון התפוצץ | כעת נעצר חשוד שמסר אליבי שלא נבדק, זאת לדברי המשטרה. עורך דינו צחי המצרי אמר כי "מדובר באירוע שהוא ספיח לאירוע גדול יותר. יש חשד בעוצמה נמוכה. החשוד לא ניסה ליצור קשר עם אף אחד וניתן לתת בו אמון"

המשטרה עצרה אתמול (31.10) בשעות הצהריים את ב”צ (48) מאור עקיבא, בחשד כי השליך את הרימון ב-29.10 בלילה, זאת לעבר בית ברחוב שידלובסקי בעיר. האירוע גרם למהומה רבתי בעיר והכניס לחרדות את התושבים, בעקבות ימי הלחימה הפוקדים את ישראל.

נזכיר כי באותו הלילה נשמע פיצוץ עז בסביבות השעה 21:20 באור עקיבא וסביבתה. הפיצוץ עורר בהלה בקרב רבים מתושבי העיר והאזור, והחשש הראשוני היה נפילת רקטה ששוגרה ואי הפעלת התרעה של פיקוד העורף.

בהמשך התברר כי מדובר באירוע פלילי. ככל הנראה מטען חבלה התפוצץ סמוך לבית פרטי, ליד היכל התרבות בעיר, בשכונת גני אור. כוחות משטרה וניידות מד”א הועזקו למקום, וקולות סירנה נשמעו ברחבי העיר. לא ידוע על נפגעים בשלב זה אולם נגרם נזק לרכוש.

מהעירייה נמסר כי “הנושא בבדיקה מול כוחות הביטחון. ככל הנראה מדובר בפיצוץ על רקע פלילי במרכז העיר ולא בפעילות חבלנית”.

עוד נודע כי ראש העיר אלי אנקונינה הצטרף היום לסיורי האבטחה בעיר. תוך כדי הסיור התרחש הפיצוץ בחצר בית ליד היכל התרבות והתברר כי מדובר בארוע פלילי. ראש העיר מסר: “רואה בחומרה את האירוע. קורא למשטרה ולמפקד תחנת חדרה עמית פולק לפעול מיידית על-מנת למגר את התופעה. לא יעלה על הדעת שבימים מתוחים אלה גורמים פליליים מגבירים את המתיחות והחרדה בעיר”.

צילום: בט”ש וחירום

נציג המשטרה בדיון בארכת המעצר היום (1.11) בבית המשפט השלום בחדרה, רס”ב רועי מסורי, מסר לשופטת עידית פלד דוח סודי מהחקירה. “החשוד נעצר לאחר שהשליך רימון לעבר בית של אדם אחר”, ציין נציג המשטרה והוסיף: “הוא נחקר, מכחיש בתוקף את המיוחס לו. ישנו רקע שהוביל לאירוע, נבקש להאריך את מעצרו מחשש לשיבוש חקירה ומסוכנות לקורבן נוכח החשד”.

החשוד מסר אליבי שלא נבדק, זאת לדברי המשטרה. עורך דינו צחי המצרי אמר כי “מדובר באירוע שהוא ספיח לאירוע גדול יותר. יש חשד בעוצמה נמוכה. החשוד לא ניסה ליצור קשר עם אף אחד וניתן לתת בו אמון”.

השופטת פלד ששקלה את כל התמונה, החליטה לבסוף לשחררו בתנאים מגבילים. “לא שוכנעתי שאת המשך החקירה לא ניתן לבצע אלא כשהחשוד במעצר. לפיכך אני מורה על שחרורו בתנאים:

איסור יצירת קשר עם מעורבים בפרשה למשך 30 יום, ערבות עצמית של 5000 שקלים והתייצבות לחקירה ככל שיידרש.

עדכון ראשון: 29 באוקטובר 2023 בשעה 21:48

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן