Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בבנימינה-גבעת עדה הוחלט: “נפעל נגד מפיצי פייק ניוז”; הלימודים במושבה יתחדשו מחר

בבנימינה-גבעת עדה הוחלט: “נפעל נגד מפיצי פייק ניוז”; הלימודים במושבה יתחדשו מחר

ראש מועצת בנימינה-גבעת עדה איתי וייסברג ומפקד תחנת זכרון, סנ"צ גלעד פרטוק מתריעים כי הקמת התארגנויות חמושות שלא דרך הגורמים הרשמיים - עלול לגרור לשלילת רישיון הנשק ומהווה סכנה

ראש מועצת בנימינה-גבעת עדה איתי וייסברג התריע היום (ראשון, 22.10) בסרטון יחד עם מפקד תחנת זכרון, סנ”צ גלעד פרטוק כי מוקמות במושבה ובאזור התארגנויות חמושות שלא דרך הגורמים הרשמיים – דבר אשר עלול לגרור לשלילת רישיון הנשק ומהווה סכנה. 

“המשטרה והמועצה קוראים לתושבים המעוניינים לתרום ולקחת חלק בשמירה על המושבות לעשות זאת בצורה מסודרת או דרך התנדבות במשטרה למשמר השכונות, דרך המועצה והשומר החדש, או דרך מתנדבי המתמיד של מג”ב”, ציין וייסברג.

בנוסף, ציינו השניים כי המשטרה מטפלת במפיצי פייק ניוז ביד קשה. “למידע או שאלות שעולות הינכם מוזמנים לפנות למוקד 110 של המשטרה. במקרה של חשש או דיווח בנושאים ביטחונים ניתן לפנות למוקד 100”, ציינו השניים.

בתוך כך, בנימינה-גבעת עדה המוגדרת מרחב ירוק על ידי פיקוד העורף תחדש מחר את הלימודים במוסדות החינוך, ללא הגבלות. “הנחיות המיגון מנחות על תפיסת מחסה במרחב הממוגן ביותר הקיים במוסד החינוך. כלל הצוותים מכירים את כלל המרחבים הממוגנים במוסדות ויתרגלו זאת עם התלמידים”, ציינה גלית אלרד, מנהלת אגף חינוך, קהילה ורווחה.

היא ציינה כי אין חובת תגבור אבטחת מוסדות חינוך אך במועצה עושים מאמצים לתגבור האבטחה עם הכוחות הפועלים בשטח בהם חיילי פיקוד העורף, כיתת הכוננות, משטרת ישראל ומג”ב. האבטחה מתבססת בחלקה על ידי סיורים במרחב מוסדות החינוך ובהתאם לזמינות הכוחות.

מחר, יום שני ה- 23.10.23, כאמור, תפעל מערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית במושבות באופן מלא. מערכת החינוך הפורמאלית מגילאי גן ועד כיתה י”ב תפעל השבוע במתכונת חמישה ימים ללא יום שישי , כדי לאפשר קיום מערכת שבועית מלאה בהעדר כוח אדם הוראה מלא. חמש גני הילדים בהם לא קיים מרחב מוגן ימשיכו בשלב זה את הלימודים במתחמים החליפיים שהועמדו לרשותם. שעות פעילות הגנים: 07:30-14:00, צהרון גנים למי שרשום: 14:00-17:00.

בתי הספר היסודיים: כלל השכבות יחזרו חזרה מלאה ללימודים, 5 ימים בשבוע, 5 שעות ביום, בהתאם למערכת השעות שתופץ על ידי צוות בית הספר. בית הספר העל יסודי כרמים יחזור ללימודים 5 ימים בשבוע בהתאם למערכת השעות שתופץ על ידי צוות בית הספר. מגמות יפעלו עד השעה 17:00, בהתאם להחלטת בית הספר. בית ספר הרים – חינוך מיוחד- יחזור לחמישה ימי לימוד בשבוע. קידום נוער, תוכנית היל”ה – חזרה מלאה ללימודים.

פעילויות חוץ והסעות מאושרות לכל היישובים באזור הירוק ללא מגבלות, לאזורים מחוץ למרחב הירוק בהתאם להנחיות משרד החינוך. פעילות בלתי פורמאלית מאושרת במלואה לרבות תנועות נוער, חוגים, אזרחים ותיקים ומועדוני נוער. “מודים לכם על שיתוף הפעולה וההבנה, יחד ננצח”, סיכמה אלרד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן