Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

זה הצעד הבא של עיריית חדרה ומשטרת ישראל להגברת הביטחון בעיר

לאחר שבימים האחרונים הרחיבה העירייה את מערך הביטחון העירוני, הוכשרו 100 מתנדבות ומתנדבים לכוח הגנה שיפעל תחת המשטרה

עיריית חדרה החליטה בשיתוף מחוז חוף במשטרת ישראל לחזק את מערך ההגנה העירוני. זאת, באמצעות הקמת כיתת כוננות לעיר חדרה, שתצויד בנשק ארוך בנוסף לנשק האישי של המתנדבים ובכל הציוד הדרוש כדי להגיב במצב חירום לצד הקמת משמרי שכונות לטובת משימות ביטחון שוטף. חברות וחברי כיתת הכוננות יקבלו הכשרה מותאמת בכל הקשור לטיפול באירועי טרור ובהפרות של הסדר הציבורי.

צילומים: שלומי גבאי, דוברות עיריית חדרה

אתמול (רביעי) התחילו את ההכשרה 100 מתנדבים חדרתיים ובשבוע הבא צפויה להתקיים הכשרה ל-50 מתנדבים נוספים. זאת במקביל להרחבת מערך הביטחון העירוני הפועל במסגרת אגף אכיפה וביטחון, אליו התנדבו מאות תושבים, ומיועד לתגבור סיורים, שמירה ואבטחה.

הקבלה לכיתת הכוננות נעשית בהתאם לקריטריונים ולתנאים אותם קובעת המשטרה, ולאחר בדיקה וראיונות, והיא זו שמכשירה את המתנדבים.

ראש עיריית חדרה בפועל, ניר בן חיים, אמר כי: “בטחון תושבות ותושבי חדרה הוא הדבר הראשון בסדר העדיפויות שלנו. החיים מעל הכל. לכן, אנחנו מקימים את כיתת הכוננות, כח מתנדבים עירוני, שיעבוד כחלק מהמשטרה ובתיאום עם העירייה. המתנדבים יירכשו יכולות מבצעיות ויקבלו סמכויות משטרתיות כך נחזק את מערך ההגנה העירוני ואת תחושת הביטחון האישית של כל אחת ואחד מאיתנו”.

מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי שביקר בשבוע שעבר בעיר אמר “אנחנו נכונים וערוכים לכל פעולה שנידרש אליה ונעבוד בשיתוף פעולה מלא עם עיריית חדרה כמו יתר הרשויות״.

מפקד משטרת חדרה, סנ”צ עמית פולק למתנדבים בהכשרה: ״אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, ואנחנו נצטרך אתכם. מחמם את הלב לראות אזרחים שנרתמים לטובת הקניית ביטחון ועזרה גם למשטרה, גם לעירייה וכמובן שלטובת האזרחים”.

דילוג לתוכן