Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

הורים כועסים: מורה בבית ספר באור עקיבא העלתה לפני כשנתיים תמונת תמיכה בפלסטין

מלחמת “חרבות ברזל” | כשברחבי הארץ מתפרסמים עוד ועוד מקרים של הזדהות, תמיכה בטבח של ארגון הטרור חמאס או הסתה כנגד ישראל, גם באור עקיבא פורסם היום מקרה שהעלה את זעמם של ההורים. מדובר במורה מחטיבת ביניים בעיר שפרסמה לפני כשנתיים צילום ברשת הפייסבוק, בו היא מצולמת במרכז תמונה כשמסביבה דגל פלשתין ומסד אל אקצא. 

כאמור, הצילום פורסם בחודש מאי 2021. הורים לתלמידים בחטיבת הביניים שגילו את פרסום התמונה זעמו ודרשו לפתוח בבדיקה מיידית מול המורה, חלקם אף ביקשו כי תפוטר לאלתר.

ד’, הורה בבית הספר, סיפרה כי מדובר במורה שניתן לראות בבירור בתמונתה שהיא תומכת בפלסטין והיו מקרים שהתלמידים סיפרו שהיא היתה מדברת איתם בכיתה על כך שהיא מזדהה עם פלסטין ומתנגדת לכיבוש. לדברי האם, היום נערך בירור בבית הספר עם אותה המורה, זו ציינה כי עמדתה השתנתה ולאחר מכן נכנסה לכיתת תלמידים וציינה בפניהם כי היא מתנגדת לפרסום שהעלתה בעבר.

התמונה שפורסמה על ידי המורה. צילום מסך: מהרשתות החברתיות

חיפוש בפרופיל של אותה מורה ברשתות החברתיות העלה כי התמונה נמחקה – ככל הנראה בעקבות אותו בירור שנערך היום. ד’ מוסיפה כי ממה שנמסר לה מגורמים בבית הספר, המקרה דווח למפקח המחוז ולאגף החינוך בעיריית אור עקיבא. לדבריה, חלק מההורים הגישו תלונה במשטרה כנגד אותה מורה.

מהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות הערב, צוין כי המשטרה בדקה את המקרה ונמצא כי אין פסול כלשהו בפרסום.
מעיריית אור עקיבא טרם התקבלה תגובה. 

דילוג לתוכן