Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מ-6 יוצא 1: אישום יוגש רק נגד צעיר מחדרה שתקף ושדד צעירים בחוף אולגה על רקע לאומני

מ-6 יוצא 1: אישום יוגש רק נגד צעיר מחדרה שתקף ושדד צעירים בחוף אולגה על רקע לאומני

שוטרי ובלשי תחנת משטרת חדרה פשטו על חוף הים באולגה במהלך פעילות מבצעית ועצרו 6 חשודים תושבי העיר, כבני 18-20, ותפסו ברשותם אלות, גז מדמיע וממצאים נוספים ● כעת הבשילו הראיות להגשת כתב אישום נגד צעיר אחד בלבד

תחנת משטרת חדרה פתחה בחקירה בשבועות האחרונים עם קבלת מספר דיווחים של צעירים בני מיעוטים, לפיהם הותקפו על ידי חשודים בזמן שהותם בחוף הים בגבעת אולגה, כשבאחד המקרים נשדד רכושו של אחד הקורבנות. בתום חקירת המשטרה הוגשה הצהרת תובע נגד אחד מהם (5.11.23).
החקירה החלה עם קבלת דיווח של צעיר לפיו הוא הותקף בזמן שהותו בחוף הים בגבעת אולגה.

שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות נרחבות וכעבור זמן קצר איתרו החשוד תושב חדרה בן 19 והוא הובא לחקירה שממנה עלה כי המעשה בוצע על רקע לאומני. יחד עמו נעצרו עוד 5 חשודים – שבהמשך שוחררו:
יהונתן ***** (19) מחדרה
אבישי ******* (19) מברוכין
ישראל *** (20) מכוכב השחר
אחיה **** (18) מחדרה
אלעזר ***** (19) ממרחב עם.
חשוד נוסף, השישי במספר, שנעצר תחילה, שוחרר.

ציוד שנתפס אצל החשודים. צילומים: דוברות המשטרה

מחקירת המשטרה עולה כי במספר הזדמנויות, החל מה-2.9, תקפו ואיימו על אחרים בחוף הים בגבעת אולגה תוך שימוש בסכינים ואלות, וב-23.10 באוקטובר שדדו רכוש מאחרים בפארק נחל חדרה. במסגרת החקירה נעצרו על ידי שוטרי תחנת חדרה:

היחידה החוקרת יחסה לחשודים, כל אחד על פי חלקו, עבירות של שוד, החזקת סכין, תקיפה סתם ואיומים. השישה נכלאו ובבית משפט השלום בחדרה התקיים דיון בבקשה להאריך את מעצרם בשבוע.

נציג המשטרה סיפר בדיון כי על השתלשלות הדברים שהובילה למעצר והביע חשש מהשלכות של אירועים מסוג זה בימי אלו של מלחמה.

“מדובר על מספר אירועים של תקיפת בני מיעוטים תוך שימוש בחפצים ואיומים, כאשר באחד האירועים נחטף ציוד מהקורבנות. פוטנציאל השיבוש הוא גבוה ועל כן שהחשודים פעלו על רקע לאומני, כאשר נמצאים בתקופה קשה של מלחמה וניתן להעריך ולשער כיצד אירועים כאלה יכולים להתגלגל”. עד ציין נציג המשטרה כי החשודים הכחישו את המיוחס להם אך חומר החקירה קושר את החשודים ברמה סבירה.

עוד עלה מהדיון בבית המשפט כי במסגרת החקירה תפסה המשטרה טלפונים וכלי רכב. נציג המשטרה טען בדיון כי ישנן ראיות שקושרות את החשודים, כשבין היתר בידי המשטרה צילומי מצלמות אבטחה מחלק מהזירות.

עוד פלילי במגדלור ניוז >>
חשד: צעיר מזכרון יעקב תקף קשות את אביו ושבר עליו כלי זכוכית
מי שרף דגל וקופת צדקה ליד מאפיית אגמי באור עקיבא?
יחידת השיטור אור עקיבא ערכה מבצע נרחב לאיתור שוהים בלתי חוקיים באתרי הבנייה בעיר

הסנגור, עו”ד עדי קידר, הכחיש את המיוחס לחשודים. לדבריו,  מדובר בחבורת צעירים ללא עבר פלילי שלומדים בישיבה.

בסיום הדיון בעניינם של החשודים,  השופטת נורית הרצמן אבי יצחק, קבעה כי קיים חשד סביר וציינה כי עוצמת החשד הסביר משתנה בין האירועים השונים.  מעצרם של החשודים הוארך עד 26 באוקטובר.

כאמור, החשוד תושב חדרה בן 19 הובא לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא ועם התקדמות החקירה ביהמ”ש השלום בחדרה האריך את מעצרו מעת לעת, וכאמור היום הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע בבימ”ש השלום בחדרה טרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עדכון ראשון: 24 באוקטובר 2023 בשעה 16:07
עדכון שני: 25 באוקטובר 2023 בשעה 09:29

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן