Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושב חדרה טען כי בית עסק במתחם הוילג’ “לא מוכר לחיילים”; ברשת הגיבו: “הסניף נסגר לחצי שעה כדי לספק אוכל לחיילים”

כותב הפוסט תיאר: "העובדים בסניף החליטו לא למכור לחיילים!!!! לאלו שמגינים עלינו ולצורך העניין ליהודי! במילים של ״תעופו מפה״, ״אני לא מוכרת לחיילים״, ״הסניף בשבילכם סגור״" | מקדונלד'ס הגיבו: "הסניף נסגר לצורך אספקת מאות תרומות לחיילים. העובדת שדיברה בצורה לא מנומסת לחיילת תזומן לשימוע"

סערה בחדרה בעקבות פוסט שפורסם ברשתות החברתיות היום (שלישי, 24.10): תושב העיר טען כי בסניף מקדונלד’ס במתחם הוילג’ סירבו למכור לחיילות שהגיעו לקנות אוכל בסניף. הפוסט זכה למאות תגובות וגם רשת מקדונלד’ס עצמה התייחסה בהמשך לסערה וטענה כי היה מדובר בסגירת הסניף לצורך תרומת מנות לחיילים וכי עובדת במקום דיברה בצורה לא מנומסת ותזומן לשימוע.

“פוסט חשוב לחדרתיים ולסביבה שאוכלת במקדולנס”, נכתב בפוסט. “אני לא בן אדם שבחיים נוהג לרשום שיימניג על מקום מסויים , ומי שמכיר אותי באמת יודע שאם יש משהו שאני אוהב זה לפרגן. אך לצערי במקרה זה אני מרגש צורך שאף אחד לא ירגיש כמוני ברגע שהוא אוכל שם שידע איך מתנהל המקום ועוד יחס כזה בזמן מלחמה שהכל גם ככה כאוס אחד גדול! העובדים בסניף החליטו לא למכור לחיילים!!!! לאלו שמגינים עלינו ולצורך העניין ליהודי! במילים של ״תעופו מפה״, ״אני לא מוכרת לחיילים״, ״הסניף בשבילכם סגור״.

“אני אישית סיימתי לאכול שם. **אני עורך את הפוסט ומציין זה נגד העובדים בסניף וההתנהלות שלהם כי בסופו של דבר העובדים זה הפנים של כל סניף וסניף**”.

גולשת הגיבה לפוסט וכתבה: “קודם כל אל תוותר עד שהעובדים האלה יעופו! תדבר עם ההנהלה עכשיו ותשתף את הפוסט כמה שיותר. תתייג את הצל הוא יעשה כבר את העבודה”.

הנהלת הרשת הגיבה לתגובות הסוערות וציינה בתגובה בפוסט כי “הסניף נסגר לצורך אספקת מאות תרומות לחיילים שנמצאים בחזית המלחמה, לכן לא יכל לשרת את הלקוחות. העובדים לא סגרו את דלת הסניף ומכאן חלה אי הבנה בין הלקוחות לעובדת. העובדת שדיברה בצורה לא מנומסת לחיילת תזומן לשימוע. מייחלים לימים שקטים”.

היו גם מי שהדהדו את המסר של הרשת, ולא מעט גולשים ציינו כי הרשת התנצלה על המקרה וכי באמת היה מדובר באספקת מזון לחיילים. גולשים אף פרסמו סרטון בו נראים חיילים מודים לסניף מקדונלד’ס בחדרה על הארוחות שקיבלו.

בתוך כך, מקדונלד’ס ישראל פרסמה כי החלטה להגיש תביעות לשון הרע נגד גולשים אשר הפיצו דיווחי כזב (פייק ניוז) ברשתות החברתיות מאז החלה המלחמה. “אלוניאל בע״מ, זכיינית מקדונלד׳ס ישראל מודיעה כי שלחה היום תביעות דיבה למספר גולשים שהפיצו נגדה פייק ניוז. מקדונלד׳ס ישראל תמשיך למצות את הדין מול כל מי שיפיץ נגדה הכפשות, שקרים ופייק ניוז ברשת. מייחלים לימים טובים”, נמסר בהודעה שפורסמה בעמוד הפייסבוק של הרשת.

בפוסט נוסף מספר ימים קודם לכן, פרסמה החברה: “בימים האחרונים, חשופה הרשת למתקפה של תוכן שקרי על תרומות כביכול שהיא נותנת לתושבי עזה. מאז פרוץ המלחמה, תורמת מקדונלד׳ס ישראל למעלה ממאה אלף ארוחות לכוחות הביטחון, תושבי העוטף ובתי החולים, כאשר 5 ממסעדות הרשת נפתחו לצורך זה בלבד. בנוסף מעניקה מקדונלד׳ס ישראל 50% אחוז הנחה לכל כוחות הבטחון וההצלה המגיעים עצמאית לסניפים. במקדונלד׳ס ישראל מדגישים כי הם ימצו את הדין עם כל מי שימשיך להשתלח נגד החברה ברשת, ולהפיץ שקרים ופייק ניוז נגדה ונגד אלפי העובדים בה”.

עדכון ראשון: 24.10.2023. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן