Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המיסטיקנית מחדרה חזתה לפני תחילת השנה: “יהיה כאוס במדינה” | האם צה”ל ייכנס לרצועה?

המיסטיקנית מחדרה חזתה לפני תחילת השנה: “יהיה כאוס במדינה” | האם צה”ל ייכנס לרצועה?

גל אלאור מחדרה, הקוראת בקלפים ונומרולוגית, כתבה: "מדינת ישראל עוברת סוג של לידה תוך כדי ייסורים... תוהו ובוהו וחושך, מדינת ישראל עובר איזה סוג של תוהו ובוהו אי סדר, בלגן, ערבוביה, אנדרלמוסיה. יהיו גזרות קשות בשנת תשפ"ד"

המיסטיקנית מחדרה גל אלאור, חזתה בערב ראש השנה לפני כחודש וחצי כי תתחולל בישראל מלחמה – או במילים שכתבה: “כאוס”, אנדרלמוסיה”, “גזרות קשות” ו”שנה קשה”. 

בתחזית לשנת 2023/24 באמצעות קלפים קבליים רוחניים ונומרולוגיה, כך תיארה אלאור, “יש מצב שהממשלה תצא למצב צבאי גדול ויהיה במדינה מלחמה אני רואה את כוכב מאדים החם מזג והתוקפני. השנה יתעסקו הרבה בצבא ביטחון ושמירה על העורף הישראלי”, כתבה.

“מדינת ישראל בשנת תשפ”ד בשנה של מאבקים כאוס ובלגן של אי סדר שמשקפים את מאבקי היום ומציאות רודפת אותה את מדינת ישראל, מדינת ישראל עוברת סוג של לידה תוך כדי ייסורים טרם ביאת המשיח… תוהו ובוהו וחושך, מדינת ישראל עובר איזה סוג של תוהו ובוהו אי סדר, בלגן, ערבוביה, אנדרלמוסיה. יהיה גזרות קשות בשנת תשפ”ד – 2023/24 אל תצפו לטוב בשנה העברית תשפ”ד(רוצים אמת ויושר, תקראו רק אצלי את האמת, וזה מה שאני רואה, ושאף אחד לא יספר לכם סיפורים שהולך להיות טוב כאן בשנת 2024 מבחינה נומרולוגית זה שנה קשה וישראל הולכת לעבור תקופה קשה ויהיו אירועים מכאיבים כאן במדינה, שלא תגידו שלא אמרתי לכם)”.

כבר בחודש ינואר 2022, עוד בתקופת הקורונה, פרסמה אלאור פוסט בו כתבה על מאורעות שצפויות בישראל כמו בתקופת השואה: “אז ככה המצב במדינה בישראל מתאר את הקטסטרופה כמו בימי השואה בשלב הזה כתוצאה של נגיף הקורונה מתאר גם מצב של קטסטרופה מדינית ולאומית שלא יודעת להתמודד עם אירועים ומצבים המהווים סיכון ואיום ובסופו של דבר זורע בתוכנו הרס וחורבן על החיים (של כולנו ואנחנו הופכים לקורבנות שאנחנו מקריבים את עצמנו ) וכמובן על הרכוש(בסכנה והשמדה) על הבריאות של כולנו ועל סביבתנו, האסון משפיע לרעה על החברה הישראלית ועל הסביבה של כולנו. קשה מאוד לשפוט, אירוע כזה קשה לנתח ולבחון, אותם אנשים שחוו את קטסטרופה ואת האירוע הזה (השואה) היו שותפים לה, הם חלק מאותה חוויה”.

צילום להמחשה, אילוסטרציה. PEXELS

היום (רביעי, 25.10) פרסמה אלאור פוסט נוסף ברשתות החברתיות והתייחסה למשך זמן המלחמה בדרום. “המלחמה תימשך עד סוף חודש ינואר תחילת מזל דלי, בחודש ינואר אני רואה את סיום המלחמה. תהיה הפוגה אחרי מאבק בלחימה ועצירת המלחמה לאחר שהושגו המטרות ויעדים בעזה.

“לגבי האם ערבי ישראל רוצים לקום עלינו ומתכננים משהו ויהיה משהו בשבת. כרגע לא רואה אבל יש להם מחשבות זעם לצאת ולנקום בנו. מתי צה”ל יכנס קרקעית לעזה? כרגע יש חשש מבחינת הכניסה הקרקעת ויש אי ודאות האם כדאי להכניס את חיילנו לעזה וזה קשור למצב בעורף וגם בעזה. צה”ל לוקח אחריות ומוכן לרתום את עצמו למען המטרות
אני רואה שיכנס עד 3 שבועות (מהיום 25/10/2023 עד 3 שבועות) קרקעית כדי להשקיע עבודה קשה וצה”ל לא נרתע מהתמודדות עם פרויקט שדורש כניסה קרקעית לעזה, מתלבט כי הוא בוחן כעת את המשך דרכו בזירת הלחימה בעזה, כרגע צה”ל בוחן בהקשר להמשך הדרך בעזה הכניסה קרקעית לעזה תצא לפועל והזדמנות שצריך לנצל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
אורח קבוע
אורח קבוע
26/10/2023 06:59

כתבה מביכה קצת…

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן