Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חיסול בזכרון יעקב: הרוג בפיצוץ רכב ליד בניין המועצה המקומית [וידאו]

האירוע החריג התרחש בשעות הבוקר (6.7) בזכרון יעקב אז הוזעקו כוחות חירום ומשטרה לדיווח על פיצוץ רכב ברחוב הנדיב בזכרון יעקב * ההרוג: חלפן כספים

יממה (7.7) לאחר הפיצוץ הקטלני ברכב סמוך למועצה המקומית זכרון יעקב, הותרה לפרסום זהותו של ההרוג – יורי כהנוב, חלפן כספים וסוחר ביטקויין בשנות ה-40 לחייו. באתר “מאקו” פורסם כי המשטרה חושדת כי ארגון פשיעה מהצפון חיסל את כהנוב, בעל עבר פלילי עשיר, ואולם נכון לעכשיו זהות המבצעים במדויק טרם ידועה. בעבר פורסם ב”מגדלור ניוז” כי כהנוב נחשד שייבא כוהל לישראל, לא דיווח כראוי על מס והעלים 2.6 מיליון שקלים.

הפיצוץ ברכב אירע ביום רביעי 6.7, בשעות הבוקר. משטרה, חובשים ופראמדיקים של מד”א הוזעקו למקום בבהילות. החובשים דיווחו על פצוע ללא סימני חיים וקובעים את מותו. מדובר בפיצוץ רכב שנשמע בצורה עזה בכל אזור המושבה. הרכב התלקח במהירות ולכוד שהיה בתוכו נהרג כאמור. המשטרה פתחה בחקירה כשהחשד הוא לפלילים – חיסול באמצעות מטען. החקירה בעיצומה.

במקום פעלו צוותי כיבוי מתחנת חדרה. “ארבעה צוותי כיבוי פועלו בשעה האחרונה בכיבוי ארבעה רכבים בכניסה לחנייה של מועצת זכרון יעקב, לאחר פעילות הכיבוי חולץ הרוג מאחד הרכבים. מבירור ראשונה עולה כי השרפה החלה כתוצאה מפיצוץ ברכב שעלה באש ונתפסו שלושה רכבים נוספים”.

פראמדיקית מד”א מאי דיין וחובש רפואת חירום רן לוי, סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו רכב עולה באש ובתוכו נפגע מחוסר הכרה. לאחר שהאש כובתה חילצו אלינו את הנפגע שהיה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום”.
כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירת נסיבות הפיצוץ. טרם ברור אם מדובר בחיסול או בתאונת עבודה.

מהמשטרה נמסר כי “התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות פיצוץ רכב פרטי בחניון סמוך למועצה מקומית בזכרון יעקב. בעקבות האירוע הוזנקו למקום כוחות משטרה בסיוע כבאות והצלה והחלו בחקירת נסיבות האירוע ובאיסוף ממצאים מהזירה. כתוצאה מהפיצוץ נפצע גבר אלמוני ומותו נקבע במקום. הרקע לארוע נבדק”.

ראש המועצה זכרון יעקב זיו דשא מתייחס לאירוע | דוברות המועצה
לקראת הצהריים נודע כי חשד המשטרה הוא כי הגבר שנהרג – נרצח על רקע חיסול חשבונות. המשטרה בודקת האם מטען חבלה הוצמד לרכב, כאשר זו הסברה כעת. הקורבן מוכר למשטרה. שוטרי תחנת זכרון יעקב פינו עשרות בני אדם שהיו לאחר הפיצוץ בגן ציבורי סמוך.

comment image

// צילומים: רשתות חברתיות, לפי סעיף 27א’ לזכויות יוצרים | [email protected]
עדכון ראשון: 6.7.22, 10:28

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן