Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

“בחיים לא נתקלתי בכמויות כאלה”: מכת זבובונים, ברחשים ויתושים בשכונת אור ים באור עקיבא

מכת זבובונים, ברחשים ויתושים בשכונת אור ים: תושבים מדווחים לאחרונה כי מזיקים פוקדים בהמוניהם את השכונה, דבר שהפך למטרד רציני, כאשר אף תושב לא מצליח לעצור את התופעה.

התושבים, שפנו לדבריהם גם למוקד העירוני בנידון, מתארים מאות ברחשים כאלה בכל פינה, כאשר גם הרשתות בחלונות הבית, לא תמיד מצליחות לבלום את התופעה המציקה.

אחת התושבות סיפרה לאחרונה כי “זה סוג מסוים של זבובונים בנוסף לברחשים. גם עם חלונות סגורים הם עדיין נכנסים בכמות מטורפת…בחיים לא נתקלתי בדבר כזה”.

חלק אחר של תושבים סיפרו כי קשה לשבת במרפסת בעקבות המכה, ואפילו לעיתים ללכת בשכונה. המטרד מתלווה גם למכת היתושים שהייתה כבר לאורך הקיץ.

אבל לא רק זה. גם זבובים בכמויות דווחו בשבועות האחרונים על ידי התושבים. תושבת רחוב מור סיפרה לפני כשבועיים כי ” פתאום התחלנו להרגיש עלייה עצומה בכמויות. הבית שלנו מפוצץ זבובים משהו מטורף”. תושבים נוספים סיפרו על חוויה דומה בכל קיץ – “ברחשים וזבובים הם אורחי קבע בבית שלנו”, לדברי אחד התושבים.

תושבת נוספת זעמה: “התלונות על זבובים ויתושים עולות בשכונה במשך חודשים. למה המפגע הזה לא מטופל? לא יותר פשוט לטפל בזה מאשר בבעיות החינוך והביטחון האישי בעיר?”.

הסיבות למפגע הן מגוונות. התגברות האשפה בימי הקיץ והחגים, צואת כלבים שלא נאספת, מאגרי מים עומדים בשכונה וגם מאגרים גדולים יותר בסביבת אור עקיבא.

יש לציין כי מחלקת התברואה בעיריית אור עקיבא שוטפת מפעם לפעם את הפחים המוטמנים, אך בנוגע לריסוס הפחים – זו אינה מבוצעת עקב סכנות שונות, דבר המגובה על ידי הייעוץ המשפטי לעירייה. עם זאת, במאגרי מים שאותרו במרחב הציבורי בקיץ האחרון כן בוצעו ריסוסים מטעם העירייה. כמו כן, נמסר מהעירייה לאחרונה כי “באחריות הועד/חברת הניהול לבצע ריסוס בשטחי הבניין. בשל העובדה כי צוין שמבוצע ריסוס על בסיס קבוע והדבר לא עוזר – הנושא הועבר למנהל מחלקת התברואה לבחינה נוספת”.

דילוג לתוכן