Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

כיתות הכוננות של חדרה, אור עקיבא וחריש קיבלו כלי נשק

כיתות הכוננות של חדרה, אור עקיבא וחריש קיבלו כלי נשק

במסגרת מבצע הרחבת וחימוש כיתות הכוננות בערים בכל רחבי הארץ הוקמו היום 2 כיתות כוננות חדשות במרחב מנשה של מחוז חוף הראשונה בחדרה והשניה בעיר חריש | גם באור עקיבא פועלת מזה שבוע כיתת כוננות

מבצע חימוש והקמת כיתות כוננות ברחבי הארץ על ידי המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל: השבוע הוקמו כיתות כוננות בתחנת משטרת חדרה ונקודת משטרת חריש השייכת לתחנת עירון. בנוסף, גם כיתת הכוננות של אור עקיבא, המתבססת על חיילים בשלב זה – קיבלה נשקים.

במסגרת מבצע הרחבת וחימוש כיתות הכוננות בערים בכל רחבי הארץ הוקמו היום 2 כיתות כוננות חדשות במרחב מנשה של מחוז חוף הראשונה בחדרה והשניה בעיר חריש.

כך למשל, חברי כיתת הכוננות הראשונה בחדרה – קיבלו אתמול (שני) כלי נשק בטקס בנוכחות ראש העיר ניר בן חיים ומפקד תחנת חדרה סנ״צ עמית פולק.

כיתת הכוננת הוקמה בהחלטה משותפת של עיריית חדרה ומשטרת ישראל לחזק את מערך ההגנה העירוני. חברי הכיתה יצויידו בנשק ארוך בנוסף לנשק האישי, מקבלים הכשרות בטיפול באירועי טרור ובהפרות של הסדר הציבורי.
זהו פרויקט שני לאחר פרויקט מערך הביטחון העירוני שהוקם בימים האחרונים, לתגבור הסיורים, השמירה והאבטחה בעיר באמצעות אגף האכיפה והביטחון ובסיוע מתנדבים. כיתת הכוננות מוכפפת למפקדי המשטרה ומופעלת באמצעות פיקוד ושליטה מסודר על ידי משטרת ישראל.

חניכת כיתות הכוננות במרחב | דוברות המשטרה

באור עקיבא יצאה לדרך לפני כשבוע וחצי כיתת הכוננות העירונית, המושתתת כיום על מילואימניקים המגוייסים בצו 8. אור עקיבא היא בין הרשויות הראשונות בארץ שקיבלה אישור להגדלת כיתת הכוננות שלה מעבר לשמונה אנשים, וכיום היא מונה 11 איש אשר חויילו, קיבלו נשק ועברו מטווח. הכוונה היא כי בעתיד הקרוב תתבסס כיתת הכוננות על כוחות עירוניים ולא מגוייסי צו 8.

כיתת הכוננות של אור עקיבא

כמו כן, חנוכת כיתת הכוננות אשר התקיימה בחריש במעמד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי , מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, מפקד מרחב מנשה, נצ”מ שלומי בן שושן, מפקד תחנת עירון, סנ”צ דודי רוזנטל וסגל פיקוד התחנה.

עם תחילת הלחימה בדרום התגבר הצורך להקמת כיתות אלו המורכבות מטובי הלוחמים ויוצאי היחידות הקרביות.

השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר: “אנחנו מקדמים את פרוייקט הקמת כיתות הכוננות באמצעות משטרת ישראל דרך תחנות המשטרה המקומיות. המטרה שלנו כפי שהנחתי, כמה שיותר כיתות כוננות, כמה שיותר נשקים, כמה שיותר כוח מאומן ומאורגן באחריות המשטרה כדי שנוכל להגן על העורף האזרחי ככל האפשר. נשק בידיים הנכונות — מציל חיים!”

מפכ״ל המשטרה, רנ״צ יעקב שבתאי: “כבר אמרתי שהדרך ההתנדבותית הנכונה ביותר היא במסגרת משטרת ישראל באמצעות תחנות משטרת ישראל כמו שאנחנו רואים כאן הערב בנקודת המשטרה בחריש. יחד עם המשרד לבטחון לאומי אנחנו מקימים עוד ועוד כיתות כוננות שיפעלו תחת המטריה שלנו ובהפעלה שתכלול הכשרה מקצועית ליווי מקצועי ומתן ציוד תקני ומתאים. רוח ההתנדבות מנשבת מדן ועד אילת אלה תמונות מרגשות של ערבות הדדית ונכונות להיות חלק מהמסגרת המשטרתית”.

מפקד המחוז ניצב דני לוי: “במעמד זה אני מתמלא בגאוה לראות את אזרחי מדינת ישראל נרתמים למשימה, כיתות הכוננות יתנו מענה ראשוני לכל תרחיש לצד שוטרינו הגיבורים ויגבירו תחושת הביטחון של אזרחי מדינת ישראל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בין נועה קירל לסטטיק ובן אל: הרקדנית מתלמי אלעזר לא מפסיקה לכבוש פסגות

מיה אגסי רוקדת היפ הופ מאז שהיא זוכרת את עצמה, ובגיל 23 בלבד הרזומה העשיר שלה כולל שיתופי פעולה עם כוכבים בארץ ובחו”ל ● עכשיו היא שוהה בארה”ב כדי להוציא ויזת אמן ולא עוצרת בדרך למעלה ● בראיון טרנס אטלנטי היא מספרת על הקליפים הנוצצים, הטורים ברחבי תבל, המרחק מהמשפחה והאמן הגדול שהיא חולמת לרקוד לצידו ● ריקוד בפול ווליום

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן