Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

אימו של אורי לוקר ז”ל מפרדס חנה, לאחר התגייסות המונית להנצחתו: “חיממתם לי את הלב וריגשתם מאוד” [וידאו]

מיזם שנולד בימים האחרונים להנצחתו של אורי לוקר ז”ל מפרדס חנה-כרכור, שנפל בלחימה בדרום, נגעה בלבבות של רבים והובילה להצלחה מעבר למצופה. במסגרת המיזם, נאפו ונמכרו עוגות עם מדבקה לזכרו של לוקר ז”ל, גיבור ישראל, כאשר כספי המכירה יופנו לטובת הקמת מגרש כדורגל על שמו של אורי לוקר וחבריו שנפלו איתו בקרב, סרן איתי מאור וסמל עמית צור, לוחמי גדוד 51 בגולני. 

בשבת השחורה, 7.10.2023, נהרגו לוקר, מאור וצור ז”ל, לוחמי גדוד 51 גולני, נפלו כשפעלו להגן על יישובים וקיבוצים ישראלים בדרום. לוקר נפל בקרב בכניסה לקיבוץ נתיב העשרה. “אורי היה ילד שאהב את החיים, אהב מסיבות , חברים ובעיקר אהב את גולני”, מספרת האם.

“אורי שיחק במועדון מכבי חיפה כל ילדותו ואהב את המשחק מאוד ולכן כל ההכנסות ממכירת העוגות יועברו לבניית מגרש כדורגל ע”ש אורי לוקר וחבריו שנפלו איתו בקרב”.

כאמור, בתחילה מדובר היה במיזם של חברים קרובים, משפחות ושכנים, לאפייה של 100 עוגות (עוגת פס), אשר יארזו בנייר צלופן עם מדבקה ומידע אודות לוקר ז”ל.  העוגות נמכרות היום (שישי, 3.11) בשוק האיכרים, בבוסתן של סבא יוסי במושבה.

כל העוגות נאספו אתמול לקראת המכירה היום – ובמקום 100 עוגות שהמשפחה קיוותה להשיג, הגיעו לא פחות מ-5,000 עוגות. “כשנסעתי אתמול להביא להם את העוגות, היו פקקים ותהלוכות של אנשים מכל הכוונים של עוגות בידיים. קשה היה להיכנס לבית”, מספרת לאה, תושבת פרדס חנה-כרכור. “היו ערימות של ארגזים ועוגות מכל עבר. אימו עמדה במרכז הבית ומיררה בבכי גם בכאב וגם בתדהמה לנוכח ההיענות הגדולה.

“במקום 100 עוגות הגיעו 5000 עוגות. חלק מהם כבר אתמול הועברו לחיילים בדרום ובצפון, חלק למלונות המפונים, וחלק למכירה היום. מחמם את הלב לראות את ההירתמות של כל עם ישראל לעזרה וזה עוד רק ביישוב קטן כמו פרדס חנה”.

 

דילוג לתוכן