Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

קיסריה התגייסה: המרכז הלוגיסטי הענק שתומך בנפגעי המלחמה ובמערך הלוחם

קיסריה התגייסה: המרכז הלוגיסטי הענק שתומך בנפגעי המלחמה ובמערך הלוחם

עשרות רבות של חברות מובילות בתחומן ועובדי פארק העסקים נרתמו כאחד למאמץ המשותף ומסייעים בריכוז, במיון ובשינוע תרומות ליעדן. עד כה נאספו במרלו"ג החברה לפיתוח קיסריה וחולקו כמויות רבות של מוצרים חיוניים ביניהם מזון יבש, מוצרי היגיינה, הלבשה תחתונה ופנסי ראש

קיסריה מתגייסת למאמץ הלאומי לתמיכה בנפגעי המלחמה ובמערך הלוחם: עם פרוץ המלחמה בשבת הארורה של ה-7.10.23 נרתמה החברה לפיתוח קיסריה, הזרוע המבצעת של קרן אדמונד דה רוטשילד, למאמץ הלאומי חסר התקדים לסיוע ולתמיכה בנפגעי המלחמה ובמערך הלוחם.

החברה הקימה מרכז לוגיסטי ייעודי בפארק העסקים החכם קיסריה, שלבש כחול-לבן באמצעות דגלי ישראל שהונפו ונתלו ברחבי הפארק, מגנטים לרכבים שחולקו לעובדים ועוד.

עשרות רבות של חברות מובילות בתחומן ועובדי פארק העסקים נרתמו כאחד למאמץ המשותף ומסייעים בריכוז, במיון ובשינוע תרומות ליעדן. עד כה נאספו במרלו”ג החברה לפיתוח קיסריה וחולקו כמויות רבות של מוצרים חיוניים ביניהם מזון יבש, מוצרי היגיינה, הלבשה תחתונה, פנסי ראש, סוללות, ומוצרים נוספים שיכולים להקל על חיילי צה”ל בשטח (מזרנים, שמיכות, שרוכים, איזולירבנד, טלק ועוד).

כל מי שזקוק לציוד כלשהו, מעוניין לתרום או להשתלב במערך ההובלות מוזמן ליצור קשר עם רויטל גורדון, מנהלת שירות ופרויקטים שיווקיים בחפ”ק בטל’: 054-2200676.
ניתן להביא תרומות למרלו”ג בכתובת רחוב האשל 8, בניין אופק 6, פארק העסקים הדרומי של קיסריה. שעות הפעילות: 7 ימים בשבוע בתיאום מראש.

תרומות מקיסריה מגיעות לחיילים בשטח. צילומים: יח”צ

ארז דוד, מנהל פארק העסקים החכם קיסריה, ביקש להודות לכל אחת ואחד מעובדי הפארק שלוקחים חלק במערך הסיוע של החפ”ק וציין שהתגייסותם המיידית מחממת את הלב ומוכיחה מעבר לכל ספק שאנחנו עם אחד וביחד ננצח. הוא הוסיף כי במסגרת הסיוע לחקלאות העוטף רכשה מנהלת הפארק כ-5,000 רקפות ממשתלה בנתיב העשרה. בנוסף, עשרות עובדי המנהלת, החברה לפיתוח קיסריה וקרן אדמונד דה רוטשילד יצאו לקטיף אבוקדו במושב מבקיעים. ועוד היד נטויה – בקרוב יארח פארק העסקים יריד עם מיטב הסחורה של חקלאי העוטף.

עבור האורחים הצעירים מיישובי עוטף ישראל יוזמת החברה לפיתוח קיסריה ימי כיף והיכרות עם משחק הגולף במועדון הגולף קיסריה, משחקי ‘המרוץ ללגיון’ בנמל קיסריה היפהפה וארוחות מפנקות במסעדות הנמל.

לצד פארק העסקים, גם בקיסריה המונה כ-1,700 בתי אב נרתמו כאיש אחד כדי לתמוך ולסייע בכל מה שרק אפשר לנפגעי הטבח הנורא, למשפחות המפונות ולחיילי צה”ל. מתחילת המלחמה פתחו תושבי קיסריה את ביתם ואת ליבם לכ-70 משפחות מאזורים מותקפים, משפחות שהצטרפו לעשרות משפחות נוספות המתאכסנות כעת במלון דן הסמוך ובמתחם הדירות נאות גולף.

במהלך פעילות לעשרות משפחות מעוטף ישראל המתארחות בקיסריה

ביוזמת מנהלת היישוב בהובלת אילן הנגבי ואגף הקהילה אותו מנהלת במסירות רבה מזה 20 שנים יוליה פנסון, הוקם בקיסריה מערך תמיכה במשפחות המפונות. בכדי לייעל, להטיב ולזרז ככל הניתן את הטיפול בכל הקשור לצרכי המשפחות, הקצתה המנהלת מספר טלפון ייעודי לצרכים אלו בלבד והוא – 054-9091122.

“קהילת קיסריה החמה והמלוכדת נרתמה למאמץ הלאומי לסיוע ולתמיכה בנפגעי המלחמה. מהרגע הראשון, יזמו התושבים הקמת חמ”ל ייעודי בניהולה של שרית הראל אמיתי ומפעילים אותו במקצועיות רבה ובהתנדבות 24/7″, מציינת יוליה פנסון, מנהלת אגף הקהילה בקיסריה.

עוד ציינה פנסון כי לרווחת המשפחות המפונות ובמשך כל שעות היום מפעיל המרכז הקהילתי מגוון תוכניות העשרה. בנוסף, פעמיים בשבוע בשעות הבוקר מתקיימת במרכז פעילות “גן אמא” לילדי הגיל הרך ולאימהות בהובלת גננת מקצועית מתנדבת מהקהילה.

כמו כן, בשיתוף החמ”ל האזרחי מארח המרכז הקהילתי אמנים רבים, המגיעים לגמרי בהתנדבות בכדי לשמח את תושבי הדרום ולהסב להם קצת נחת בימים הקשים האלה.

המרכז הקהילתי מתפקד גם כצינור להעברת מידע וככתובת אחידה ומוסמכת לפניות התושבים ואורחי היישוב בנושאי רווחה, חינוך, פניות מיוחדות ועוד בצל המלחמה. צוות המרכז כמובן ממשיך את הפעילות השוטפת למען התושבים ומשלב בה את האורחים וילדיהם.

אילן הנגבי ציין: “בימים אלא, כאשר במקומות אחרים בארץ אנחנו שומעים על חוסר תפקוד ועיכובים במתן מענה, אני מבקש לציין באופן מיוחד את הגיבוי שאנו מקבלים מראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק, ממיכאל כרסנטי, מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה, וכל עובדי החברה לתפקידיהם וכמובן את שיתוף הפעולה הפורה עם יו”ר הועד המקומי מושיק סגל וכל חברי הועד. אין ספק כי אצלנו בקיסריה לאמירה ‘יחד ננצח’ יש קבלות בשטח”.

עוד ציין הנגבי כי בקיסריה פועלים ללא הרף גם לרווחת התושבים. מתנדבי הקהילה נמצאים במגע רציף ותומך עם כ-900 קשישים מהיישוב, מקיימים שיח ומעניקים סיוע לנשים שבעליהן התגייסו בצו 8 ועוד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן