Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

לוחם הצנחנים, סמל ינון תמיר מפרדס חנה-כרכור, נפל בצפון רצועת עזה

לוחם הצנחנים, סמל ינון תמיר מפרדס חנה-כרכור, נפל בצפון רצועת עזה

דובר צה”ל פרסם הבוקר (שני, 20.11) את שמותיהם של שני לוחמי גדוד 890 של חטיבת הצנחנים, שנפלו בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. סמ”ר דביר ברזני בן 20 מירושלים, וסמל ינון תמיר בן 20 מפרדס חנה-כרכור. הודעה נמסרה למשפחתם, יהי זכרם ברוך.

סמל ינון תמיר ז”ל מפרדס חנה-כרכור. צילום: דובר צה”ל

ב-16.11 פורסם כי סרן אסף מסטר (Asaf Master), בן 22, מקיבוץ בחן שבמועצה האזורית עמק חפר, מפקד מחלקה בגדוד 601, חטיבה 401 (עוצבת עקבות הברזל), נפל בקרב ברצועת עזה. 

חלל צה”ל נוסף ששמו פורסם: סרן כפיר יצחק פרנקו (Kfir Itzhak Franco), בן 22, מירושלים, מפקד מחלקה בגדוד 52, חטיבה 401 (עוצבת עקבות הברזל), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

מהמועצה האזורית עמק חפר נמסר: “המועצה האזורית עמק חפר אבלה וכואבת את מותו של סרן אסף מסטר, בן 22 מבחן, מפקד מחלקה בגדוד 601 שבעוצבת “עקבות הברזל” (401), אשר נפל בקרב בצפון רצועת עזה. אנו מחבקים בכאב עצום את בני המשפחה, החברים ותושבי בחן. הלוויה תתקיים ביום חמישי 16.11 בשעה 14:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין “המסילה” בחן”.

סרן אסף מסטר ז”ל. צילום: דובר צה”ל

דובר צה”ל התיר לפרסם (15.11) על נפילתו של חלל צה”ל בקרבות בעזה. סרן ידידיה אשר לב (Yedidya Asher Lev), בן 26, מטל מנשה, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי. 

חלל צה”ל נוסף ששמו פורסם: סרן (מיל׳) עמרי יוסף דוד (Omri Yosef David), בן 27, מכרמיאל, סגן מפקד פלוגה בגדוד 9217, חטיבה 12 (חטיבת הנגב), שנפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה.

סרן ידידיה אשר לב. צילום: דובר צה”ל

ידידיה הותיר אחריו הורים, נועם ואורנה, אח ו-6 אחיות. היה הבכור מבין אחיו ואחיותיו. למד בישיבה הגבוהה שבי חברון, וקודם לכן בתיכון בישיבת שעלבים. שירת בקבע, היה אמור להשתחרר לפני מספר חודשים מהצבא ולבקשת מפקדיו האריך את שירותו. ידידיה גדל בישוב טל מנשה שבשומרון, משפחתו מהמשפחות השורשיות בצפון השומרון ושני הוריו אנשי חינוך בשומרון.

הישוב טל מנשה מבכים את לכתו: “כואבים את האבידה הקשה של משפחת לב. מבנינו היקרים והגיבורים. אוהב ארץ ישראל בכל לב. רגיש ואיכפתי איש שכולו גבורה ולב. צניעות ופשטות”.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו: “משפחת השומרון כולה אבלה על לכתו של ידידיה, מטובי בניה של הארץ הזו ושל השומרון, תמיד ראשון לסייע בכל, בן למשפחה שורשית וותיקה בצפון השומרון. ידידיה נהרג כשנלחם על הארץ הזו, בלחימה הקשה בעזה, על החזרת החטופים והשבת הבטחון לעם ישראל ולמדינת ישראל. אנחנו נחבק את המשפחה ונלווה אותה בכל מה שניתן”. See less

ב-8.11.2023 דובר צה”ל התיר לפרסם שם נוסף לחללי צה”ל במלחמת חרבות ברזל שהודעה נמסרה למשפחתו.

רס״ל יונתן חצור (Jonathan Chazor), בן 22, מקציר, לוחם ביחידת שלדג, נפל אמש (ג’) בקרב בצפון רצועת עזה.

/ עדכון ראשון: 8.11.2023

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן