Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אחרי שנים ארוכות: עבודות שדרוג נוספות מבוצעות בימים אלה במקלטים הציבוריים באור עקיבא

אחרי שנים ארוכות: עבודות שדרוג נוספות מבוצעות בימים אלה במקלטים הציבוריים באור עקיבא

בעיר ישנם כיום 23 מקלטים ציבוריים שכאלה כאשר 90% מהם הם דו שימושיים ומתחוזקים באופן קבוע | מאז פרוץ המלחמה: העירייה הקצתה תקציבים מיוחדים למקלטים הציבוריים ונעשה יישור קו עמוק ברובם

מלחמת “חרבות ברזל” תפסה רבדים רבים בישראל בצורה לא מיטבית, אך מאז פרוץ המלחמה נרשם שיפור גדול במספר חזיתות.

כך למשל בנושא המקלטים הציבוריים באור עקיבא. לאחר שנים ארוכות בהן היו המקלטים שמישים אך לא מתוחזקים בצורה מלאה, נכנסה עיריית אור עקיבא למהלך נרחב של שדרוג ושיפוץ מקלטים ציבוריים יחד עם פיקוד העורף.

מפקד היקל”ר (יחידת הקישור לרשות המקומית) באור עקיבא, ציין עוד בשבועיים הראשונים ללחימה, כי ביחס למקומות אחרים, המקלטים הציבוריים באור עקיבא היו במצב טוב מאוד, וזאת בעקבות השימוש הדו תכליתי בהם מצויים רבים מהם.

פיקוד העורף מעודד שימוש דו תכליתי במקלטים ציבוריים. המצב מאפשר למקלט להיות יעיל גם בימי שגרה מלאים ולא להיזנח מאחור. בדרך כלל, המקלט המשמש פעילות נוספת, מתוחזק באופן תמידי ויכול לשרת היטב את התושבים בעת חירום.

בעקבות מדיניות מהירה של עיריית אור עקיבא, עם פרוץ מלחמת חברות ברזל, הוקצו תקציבים מיוחדים למקלטים הציבוריים ונעשה יישור קו עמוק ברובם ככולם. בעיר ישנם כיום 23 מקלטים ציבוריים שכאלה כאשר 90% מהם הם דו שימושיים ומתחוזקים באופן קבוע.

בעקבות המצב, החליטה העירייה להותיר את המקלטים פתוחים וכ-70% מהם פתוחים באופן תמידי. עם זאת, 30% פתוחים למחצה. בשעות שהם סגורים מצוי מפתח אצל דניאל יבדייב, אחראי מקלטים עירוני, כאשר מפתח נוסף מצוי אצל תושב קשר שגר בצמוד למקלט. יצירת הקשר בנושא נעשה דרך מרכז השירות לתושב והמוקד עירוני או אחראי מקלטים. המספרים מופיעים במוקד, חמ”ל העירייה, על המקלטים ועוד. יש לציין כי כל מחזקי מפתחות נמצאים בקבוצת וואטסאפ ייעודית לנושא, וניתן ליצור איתם קשר מיידי לפתיחת מקלטים.

בתמונות: מקלטים ציבוריים באור עקיבא. העירייה נכנסה למהלך נרחב של שדרוג ושיפוץ מקלטים

עוד בנושא זה, בשבועיים האחרונים הותקן שילוט חדש בכל המקלטים הציבוריים באור עקיבא. השילוט החדש הודפס לאחר עבודה של אחראי המקלטים ומרכז השירות לתושב, וכעת השילוט בולט לעין, מסודר, ממוספר ואף מחזיר אור בלילות, על מנת להקל בקריאתו בתנאי חושך.

כאמור, בסיוע רב של פיקוד העורף, אושרו עבודות שיפוץ ל-2 מקלטים נבחרים שסבלו ממצב תחזוקתי ירוד מאוד. מקלט אחד ברחוב הנביאים – החודש בוצע סיור של פיקוד העורף והשבוע יחלו עבודות אחזקה כולל איטום הגג למניעת נזילות, חשמל, שירותים, צביעה ותשתית.

בשכונת קנדי, מקלט בגן ע”ש “שי יוסף” – במקום נעשו עבודות חשמל רחבות, מים חשמל וניקיון. בשבוע שעבר בוצע סיור של פיקוד העורף והשבוע יחלו עבודות אחזקה נוספות על מנת להשמישו בצורה מלאה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן