Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

חשד: 3 תושבי אור עקיבא תקפו אדם אחר וגרמו לו לחבלות ופציעות

שלושה תושבי אור עקיבא נעצרו בחשד למעורבות בתקיפה של אדם אחר.
השלושה, שנעצרו על ידי שוטרי תחנת חדרה, הם שמעון **** (37) , שרון ****(27) ויעקב **** (24).  על פי המשטרה, ב-7.11, בשעות הלילה המאוחרות, השלושה היו מעורבים, כל אחד על פי חלקו, בתקיפת אדם אחר באור עקיבא. כתוצאה מכך נגרמו לו חבלות והוא נזקק לטיפול רפואי.

לאחר חקירה ראשונית, השלושה נכלאו ובהמשך התקיימו בבית משפט השלום בחדרה דיונים בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם. היחידה החוקרת יחסה לחשודים עבירות  של קשירת קשר לפשע, תקיפה וחבלה ממשית ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

בפתח הדיונים, נציג המשטרה ציין כי שלושת החשודים הכחישו את המיוחס להם או לא ענו על שאלות מהותיות.

מהדיון בעניינם של החשודים שרון ושמעון, שנעצרו בתחילת החקירה בחלוף שעות ספורות לאחר התקרית האלימה, עולה כי האירוע התרחש במקום ציבורי ועל כן במשטרה בודקים הימצאות מצלמות במקום, לצד גביית עדות מהקורבן.

לשאלת אחד מהסנגורים האם יש קשר בין החשודים לקורבן, השיב נציג המשטרה כי הנושא נמצא בבדיקה אבל לדבריו ישנה אינדיקציה ברורה שהחשודים היו מעורבים ישירות כמבצעים באירוע.

סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין אשרת קירמה ויניב דניאל, הלינו על כך שהמשטרה לא הטיחה בחשודים את הראיות או את שמו של הקורבן ועתרו לצמצם את ימי המעצר.

למחרת, מדיון נפרד שהתקיים בעניינו של החשוד יעקב עלה כי התקרית האלימה התרחשה בסמוך לבית עסק בבעלותו של החשוד. גם סגורו של חשוד זה, עו”ד שי לוי, הכחיש את המיוחס למרשו.

בתום הדיונים , השופטים אלכס אחטר ועידית פלד, שעיינו בחומרי החקירה ושמעו את טיעוני הצדדים, קבעו כי קיים חשד סביר והאריכו את מעצרם של החשודים במספר ימים. החקירה נמשכת.

דילוג לתוכן