Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

חשד: תושב חדרה התקין מצלמה נסתרת בדירת גרושתו – זה היה ההסבר שלו

דניאל ***, תושב חדרה בן 36, נעצר בחשד ששתל בדירת גרושתו מצלמה נסתרת. כך נודע ל”מגדלור ניוז”.

החשוד הובא לפני מספר ימים (14.11) להארכת מעצר. נציג המשטרה בדיון בבית המשפט בחדרה, רס”ב רועי מסורי, אמר כי “החשוד נחקר וקשר עצמו למיוחס לו. הא מסר הסבר למעשה, מדובר באירוע חמור של חדירה לפרטיות של אדם. בשים לב למקומות בהם הותקנו המצלמות מדובר בחדירה גסה לפרטיות”.

עורך דינו של החשוד ציין כי הוא “התקין את המצלמות מחשש לילדיו, שנותרים לכאורה לבד וללא השגחה בבית המדובר. מדובר בחשוד ללא עבר פלילי”.

בתום הדיון הראשון מעצרו הוארך ביומיים. ביום חמישי האחרון הובא החשוד פעם נוספת בפני השופט אלכס אחטר, אז הוחלט לשחררו למעצר בתנאים מגבילים: התייצבות לחקירה בכל עת שיידרש, איסור יצירת קשר עם המתלוננת וערבות על סך 10,000 שקלים.

המאבק במטרד הרכבים המרעישים: כמה רכבים הורדו מהכביש וכמה דוחות ניתנו בגזרת אור עקיבא וואדי ערה?

שרון לוי | |19/11/2023 16:07

מראשית המלחמה התקבלו במוקד 100 של משטרת ישראל מאות תלונות ודיווחים שעניינם רעש הנשמע כאזעקה או רעש ירי הבוקע מרכבים וזאת בשל שינוי מכני לא חוקי , שבעלי כלי הרכב מבצעים באגזוז. עיקר הדיווחים מתרכזים באופנועים שמערכות הפליטה שלהם עברו שינויים כך שהרעש שהן מייצרות דומה לקולות ירי, נפצים ואף אזעקות. מפגעי רעש אלו יוצרים בהלה בקרב הציבור, במיוחד בימים מורכבים אלו.

מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי וראש אגף התנועה, ניצב יהודה בן עטר הורו למקד את האכיפה נגד תופעה זו, יחד עם המשרד להגנת הסביבה.

בתוך כך, במסגרת המאבק בתופעת כלי רכב שגורמים למפגעי רעש הפוגעים באיכות חייהם של התושבים וכן בנגע תאונות הדרכים, ערכו בסוף השבוע (ה’) המשרד להגנת הסביבה בשיתוף משטרת התנועה הארצית (צפון) של אגף התנועה, המדור להגנת הסביבה באגף המבצעים, מרחב מנשה, עמקים, מג”ב אלונה, שוטרי המדור להגנת הסביבה ומתנדבי הגנת הסביבה, פעילות אכיפה ממוקדת כנגד נהגים המפירים את החוק האוסר על גרימת רעש חזק מרכב מנועי.

במסגרת הפעילות, עשרות שוטרים פעלו ובמהלך המבצע נבדקו מאות כלי רכב ונרשמו 132 דוחות. 115 רכבים הורדו מהכביש בשל ליקויי בטיחות חמורים, ונרשמו 44 דוחות הגנת הסביבה בגין רעש חזק מכלי רכב ואופנועים, 2 רכבים הושבתו ונגררו. מהמשטרה ומהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי ימשיכו לפעול בשיתוף פעולה בביצוע פעולות אכיפה ממוקדות כנגד מי שגורם למפגעי רעש, בשגרה ובעת חירום. לידיעה המלאה ולוידאו הקליקו

דילוג לתוכן