Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חצרוני מכה פעם נוספת: הפעם אור עקיבא חוטפת בפוסט מתריס



אמיר חצרוני הסתבך עם תושבי אור עקיבא? פוסט חדש של האיש השנוי במחלוקת שפורסם היום ברשת החברתית – עורר זעם מחודש (כמו רוב תכניו של חצרוני).

הפעם, התייחס חצרוני לדייט אליו יצא עם תושבת אור עקיבא ממוצא קווקאזי. “לפני מספר שנים החלטתי לתת צ’אנס רומנטי לעיירות הפיתוח הכושלות ויצאתי עם רונית – בחורה קווקזית מאור עקיבא”, שיתף חצרוני. “למרות שהיא למדה בטכניון והצליחה להיכנס לג’ינס מידה 36 של קסטרו ביום רזה ולמידה 38 ביום שמן, וחרף העובדה שאור עקיבא לא הוקמה על חורבות כפר פלסתינאי פסטורלי אלא סתם על אדמת ביצות שבגרמניה היו הופכים לחזיריה אבל בישראל מילאו בעודפי ייצור אנושי מצפון אפריקה ומהקווקז – התוצאה היתה מסריחה. כששכבנו שמתי פילטר מיוחד כמו של מסיכת אב”כ, ועדיין זה לא הריח טוב. רונית הסבירה שאביה אמר שמספיק להתרחץ בחגים, ובמשפחות קווקזיות נהוג לשמוע בקול אבא – במיוחד במקרה כמו שלה שנחשבת לילדה בעייתית כי היא כבר בת 23 וחצי ועדיין לא נשואה.

“הרומן הסתיים במפח נפש, אבל נשארה לי בלב פינה חמה לקווקזים בכלל ולאור עקיבא בפרט. לכן, החלטתי לקראת ראש השנה לעשות מעשה צדקה ולהביא לעיירה הענייה והמסריחה דאודורנטים, סבון, משחת שיניים – וכל מה שבן אנוש צריך בשביל להתנקות. בתמונה תראו אותי עם חלק קטן מהדטרגנטים שקניתי. אם מישהו מאור עקיבא או מהסביבה מוכן לעזור לי במסירת הדטרגנטים לקווקזים לקראת החג– הוא יבורך ויזכה למצוות. בהזדמנות זו – אני מוסר את תנחומיי למשפחת קסטרו על מות האב שהמציא את מותג האופנה המנצח”.

 

הפוסט של חצרוני (מהפייסבוק)

מיותר לציין כי הפוסט “זכה” לתגובות רבות זועמות, ירידות אודות חצרוני וגם הרבה לייקים. “הבן אדם גמור”, כתבה אורנה. גולש אחר כתב: ” כמה שאתה עלוב נפש חצרוני לרחם עלייך”.

בתגובות לפוסט נכתבו אף מילים קשות יותר ואף קללות ונאצות כנגדו, אך הוא אינו מחק אותן שעות לאחר פרסום הפוסט.

חצרוני התפרסם בשנים האחרונות בעקבות שורת שערוריות וביטויים בעיתיים מאוד (בלשון המעטה). בין היתר הגיב בתוכנית טלוויזיה מרואיין אחר בפאנל ואמר לו: “שום דבר רע לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו, ונרקבים שמה”. אמירה זו עוררה זעזוע ושאת נפש. מאז התפרסם בעקבות שורה של ביטויים נוספים ובעיתיים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה המצב הרפואי המסוכן שיכול לקרות גם לאנשים בריאים

כשאתם שומעים את המונח היפוגליקמיה כנראה שמיד תקשרו זאת עם סוכרת. היפוגליקמיה הוא מצב בו רמות הסוכר בדם נמוכות מאוד, סיטואציה שמצבים רבים נוספים מלבד סוכרת יכולים להוביל אתכם אליה וחשוב שתהיו מודעים אל גופכם ותבחינו בהם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן