Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מדוע מצטברים מים בתחתיות הפחים המוטמנים באור עקיבא? העירייה יצאה לבדיקה

עיריית אור עקיבא באמצעות מחלקת תברואה באגף שפ”ע, החלה לאחרונה בביצוע סקר פחי אשפה מוטמנים.

במסגרת הסקר יצאה העירייה לבדיקה בפחי אשפה מוטמנים (5 קוב) ברחבי העיר, במסגרתן נשאבו מים מתחתית פחים מוטמנים על מנת לאבחן מהיכן מגיעים אותם המים לתחתית הפחים – האם מדובר במי גשמים  או מי תהום שעולים מעלה. כך תוכל העירייה להציג את הממצאים לקבלן הפחים על מנת שייתקן את התקלות ככל שיתגלו, זאת במסגרת שנת בדק.

מים בתחתיות פחים. צילומים: אגף התברואה בעירייה

מנהל מחלקת התברואה הרצל אלמדו מציין כי “המים שמצטברים גורמים ליתושים ומפגעי ריח ותברואה. בסוף התהליך נדע לפנות לקבלן עם הממצאים בכדי שיטפל בבעיות שיתגלו”.

נזכיר כי במהלך שנת 2023 השתדרגה אור עקיבא בתחום פינוי האשפה בצורה משמעותית. כך למשל שודרגה שיטת שטיפת הפחים באופן שוטף עם גרניק, על ידי קבלן פינוי האשפה. בנוסף, פחים אשר זקוקים לעבודה קשוחה יותר מידי פעם בפעם, מקבלים טיפול עם מסיר שומנים חזק ומיוחד.

כמו כן, הציבה העירייה בשנה החולפת עשרות פחי אשפה מונחי קרקע. מדובר במיכל אשפה דמוי מוטמן מהעידן החדש המוצבים על מדרכות ומותאם למשאיות פינוי עירוניות. למיכל יש קיבולת גדולה לאגירת פסולת והוא מותאם להתקנת חיישני נפח. דלתות המתקן יכולות לאגור נוזלים כדי לשמור על סביבת המתקן נקיה.

דילוג לתוכן