Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

הונאת הענק בסופרמרקט המוכר בזכרון יעקב: כתב אישום הוגש נגד 8 קופאיות

אל בית משפט השלום בחדרה הוגש השבוע (מאי 2024) כתב אישום נגד שמונה קופאיות (בנות 18-21) ברשת השיווק רמי לוי, החשודות כי הונו את הרשת בסכום של חצי מיליון שקל. לאחר חקירה של תחנת זיכרון יעקב נעצרו החשודות בינואר האחרון, ושוחררו ממעצר לאחר כשבוע.

במשטרה הציגו תיעוד של 70 אירועים במהלך כשבועיים, וטענו כי ההיקף האמיתי של אירועי ההונאה נאמד במאות מקרים. על פי כתב האישום, החשודות, יחד עם שותפים נוספים שהתחזו ללקוחות תמימים, פעלו באופן שיטתי.

כתב האישום פרט כי בעת שהחשודות עבדו כקופאיות הן נהגו להעביר את הקופה למצב בו עם סריקת ברקוד המוצר לא מתבצע חיוב (מצב “שאילתה”). כך, המוצרים כלל לא היו נרשמים, והשותפים יצאו מהרשת עם עגלות מלאות מוצרים שעבורם לא שילמו שקל.

הפרשה נחשפה ופורסמה בתחילת חודש פברואר האחרון (4.2), אז שוטרי תחנת זכרון יעקב במחוז חוף חשפו גניבה מתוחכמת בהיקף מוערך של חצי מיליון ש”ח שביצעו 7 קופאיות שעבדו ברשת מרכולים גדולה – החשודות תושבות ג’סר א-זרקא בשנות ה-20 לחייהם נעצרו. בהמשך נצערו חשודים נוספים.

שוטרי תחנת זכרון יעקב מנהלים בחודשים האחרונים חקירה אופרטיבית סמויה אשר החלה עם קבלת תלונה ממנהל חנות ברשת המרכולים “רמי לוי” בקניון “מול זכרון” בזכרון יעקב על ידי קופאיות הגונבות עפ”י החשד מוצרים מהחנות בשיטתיות כאשר עד כה גנבו מוצרים בשווי המוערך בחצי מיליון שקלים.

צילום: דוברות המשטרה

עם התקדמות החקירה וביסוס הראיות נגד החשודות, פשטו השוטרים על בתי החשודות, כאמור כולן תושבות ג’סר א-זרקא בשנות ה-20 לחייהם ועצרו אותן לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלאו.

בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות שהוצג לביהמ”ש השלום בחדרה, הוארך מעצרן והחקירה הבשילה כאמור לכתב אישום.

עדכון ראשון: 4 בפברואר 2024 בשעה 14:21 
דילוג לתוכן