Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“ניפץ שמשות רכב של השכנות”: בן 21 מחדרה מואשם בוונדליזם ואיומים על שוטרים

“ניפץ שמשות רכב של השכנות”: בן 21 מחדרה מואשם בוונדליזם ואיומים על שוטרים

תחילת חודש יולי של פורענות: ביצע וונדליזם במכוניות של השכנות ואיים עליהן ועל השוטרים שהגיעו למקום * אבל זה רק חלק מכתב האישום נגד הצעיר מחדרה

חזר לסורו: תושב חדרה המוכר למשטרה מואשם בשורה של עבירות בהם וונדליזם ואיומים על שוטרים. המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחדרה נגד שרון ש’ (21), תושב חדרה, בגין איומים, הפרעת שוטר במילוי תפקידו, חבלה במזיד והחזקת סכין שלא כדין, לאחר שעל פי החשד הטריד עוברים ושבים ברחוב המייסדים במושבה וכן איים על השוטרים שהוזעקו למקום.

על פי כתב האישום, במועדים הרלוונטיים, התגורר הנאשם ברחוב בן גוריון בחדרה. עוד במועדים אלו חנו מתחת לבניין מכוניותיהן של שכנותיו. ב-7.7.22 בשעה 9:00 או בסמוך לכך, וללא כל התגרות מצדן, נטל הנאשם לידיו אבן וסכין, ובדרך שאינה ידועה, חיבל במזיד ושלא כדין ברכבי השכנות, כך שניפץ את השמשות וגרם לנזק לטמבון ברכב אחד ולפנס האחורי ברכב השני, בשווי 20,919 שקלים.

בנסיבות אלה, למשמע ניפוץ השמשות, התבוננה השכנה מבעד לחלון דירתה והבחינה בנאשם ושאלה מדוע חיבל ברכבה. בתגובה לשאלתה, איים הנאשם כי: “אני ארצח אותך, אני אהרוג אותך”. באותו המעמד, הבחינה גם השנייה כי הנאשם משליך דבר מה על כלי הרכב ושאלה לפשר העניין. אז השיב הנאשם באיומים על חיי השתיים ואמר: “אני אזיין אתכם אני ארצח אתכם אני יעלים אותך אני אשרוף אותך ואת הבת שלך”.

באותן הנסיבות, נסע במקום אדם נוסף וללא כל התגרות מצידו, השליך הנאשם על רכבו אבן אשר פגעה בו וגרמה לנזק בפחחות. בהמשך, נכנס הנאשם לבית כנסת סמוך ופגש במקום את רב בית הכנסת. באותו המעמד הוציא הנאשם מכיסו סכין מטבח בעלת ידית אחיזה צהובה ולהב באורך 7 ס”מ, מסר אותה לרב ואמר: “אתה צדיק ואני שטן”.

ברח והתבצר בדירתו

בהמשך כתב האישום נטען עוד כי משהזעיקו המתלוננים שוטרים למקום, ברח הנאשם לדירתו והתבצר בה. כאשר הגיעו השוטרים לבית הנאשם, הוא סירב להיענות לקריאותיהם לפתוח את דלת הדירה, נעמד בסמוך לחלון וניסה להשליך על השוטרים את מזגן הדירה כאשר עמדו מתחת לבניין, אך למרבה המזל המזגן נתפס בכבלים שמנעו את נפילתו. כמו כן, איים הנאשם על השוטרים מבעד לדלת הדירה ואמר: “אם תכנסו לדירה יהיה פה רצח”.

לבסוף הצליחו השוטרים להשתלט על הנאשם, אזקו אותו והובילו אותו לתחנת המשטרה. אך גם בתחנת המשטרה, כאשר היה בתא המעוכבים, המשיך לאיים על השוטרים ואף פנה לאחת מהם ואמר: “אני נודר נדר שבגלל המעצר הזה יהיה היום רצח אני ארצח היום”. כנגד הנאשם קיימות ראיות לכאורה כי ביצע את העבירות המיוחסות לו: בהן דוחות פעולה ומזכרים של השוטרים אשר הגיעו למקום, עדויות המתלוננות, עדותו של עובר האורח ורב בית הכנסת וכן סרטוני מצלמות אבטחה, הקלטות שיחות המתלוננים למוקד 100, הסכין אותה החזיק הנאשם ותמונות של הנזקים להם גרם.

מכתב הבקשה למעצר שהגישה המשטרה עולה כי לנאשם גיליון הרשעות קודמות בעבירות הפרת צו, היזק לרכוש במזיד, תקיפת קטין, איומים, חבלה חמורה ועוד, לצד שני מאסרים על תנאי, אך כל אלה לא הרתיעו אותו מלשוב ולבצע עבירות זהות. לטענת המשטרה, מסוכנות הנאשם מתעצמת נוכח העובדה כי מדובר באדם המוכר למערכת הפסיכיאטרית כמי שסובל מהפרעות אישיות על רקע שימוש בחומרים ממכרים, אשר סרב להמשיך לקבל טיפול רפואי ייעודי וכן הודה בחקירתו כי הרקע למעשיו הוא שימוש תדיר בחומרים אלה.

ביום 9.4.22 בשעה 12:30 או בסמוך לכך, התקבל דיווח למוקד 100 כי הנאשם מטריד עוברים ושבים ברחוב המייסדים בזכרון יעקב. בהמשך לאמור, הגיעו למקום שני שוטרים, אשר ביקשו מהאיש לחדול ממעשיו ולעזוב את המקום.

אלא שבמקום לציית לדברי השוטרים, איים עליהם האיש בפגיעה שלא כדין בגופם ובחייהם. בין היתר אמר לאחד מהם כי “אני גנגסטר אחושרמוטה, אני אהיה בלתי נראה אני אשחט אותך” במטרה להפחידו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החמץ של אור עקיבא – נמכר

כמיטב המסורת, קיימה עיריית אור עקיבא את מכירת החמץ העירונית בלשכת רב העיר הרה”ג הרב אליהו אילוז שליט”א, על מנת לעמוד בהכשר ולשמור על העיר מכל חשש חמץ. ראש העירייה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן