Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הסוף לעומס ברכבת ישראל? קרונות הנוסעים הארוכים בישראל יוצאים לדרך

הסוף לעומס ברכבת ישראל? קרונות הנוסעים הארוכים בישראל יוצאים לדרך

רכבת ישראל החלה להפעיל רכבות חשמליות חדישות עם 12 קרונות באורך של כ-315 מטרים וקיבולת של כ-2,000 נוסעים

כחלק מההערכות לגידול המשמעותי בכמות הנוסעים השנתית, מ-70 מיליון נסיעות בשנת 2019 לכ-200 מיליון נסיעות בשנת 2030 וכ-300 מיליון נסיעות בשנת 2040, רכבת ישראל החלה בהפעלת רכבות חשמליות ארוכות (315 מ’) עם קיבולת של כ-2,000 נוסעים.

הפעלת רכבות אלה מתאפשרת בזכות הצמדה של שני מערכי קרונועים בעלי ששה קרונות מסוג סימנס DDEMU, רכבות חשמליות, ידידותיות לסביבה, מהמתקדמות והחדישות ביותר בעולם.

רכבות ה-12 קרונות החלו לפעול בקו הפרברי בנימינה-רחובות, ובהמשך ישולבו בקווים נוספים.

 

[read more]   

לאחרונה אישר דירקטוריון רכבת ישראל בראשות עו”ד משה שמעוני תכנית הצטיידות משמעותית נוספת בשווי של 1.7 מיליארד יורו הכוללת 81 קרונועי סימנס DDEMU נוספים, לצד 96 קרונות דו-קומתיים מתוצרת אלסטום, וכן קטרים חשמליים.

קרונות אלה, יחד עם הפעלת קרונועי ה-DDEMU הכפולים, צפויים להקל משמעותית על העומס בקרונות, וכן יופעלו בעתיד בפרויקטים המסילתיים המבוצעים כיום על ידי רכבת ישראל כגון מסילת 431, המסילה המזרחית ועוד.

רכבת הנוסעים הארוכה בישראל יוצאת לדרך | דוברות הרכבת

יו”ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו”ד משה שמעוני: “בהתאם למדיניות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, והחלטת דירקטוריון הרכבת, אנו נערכים לעלייה המבורכת במספרי הנוסעים הצפויה בשנים הקרובות, עם רכש משמעותי של רכבות חדישות וחשמליות, המאפשרות קיבולת נוסעים גבוהה, ברמת שירות מיטבית, אשר פעילותן החלה בשבועות האחרונים.”

מנכ”ל רכבת ישראל, שיקו זנה: רכבות ה-DDEMU החשמליות והירוקות לסביבה הינן מהמתקדמות ביותר בעולם מבחינת בטיחות ושירות, וכוללות שדרוגים רבים לנוסע כגון מערכות מידע דיגיטליות ותצוגות מסך מתקדמות לצד מערכות בטיחות חדשניות הפעלת רכבות ארוכות אלה תאפשר צמצום העומסים בקרונות ותעניק שירות רכבתי איכותי בשנים הבאות, בהן מספר הנוסעים ברכבת צפוי לזנק.”

[/read]

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן