Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חייל מאור עקיבא חשוד שתקף מינית את ידידתו וגרם לה לחבלות

חייל מאור עקיבא חשוד שתקף מינית את ידידתו וגרם לה לחבלות

סנגורו של החשוד הכחיש את המיוחס למרשו וסיפר כי בין החשוד למתלוננת יש מערכת יחסים של כחמש שנים שבמהלכם הם קיימו יחסי מין בתדירות גבוהה, אך לא היו בני זוג | השופט ציין כי ישנם סימני שאלה רבים באשר לאירוע

חייל מאור עקיבא נעצר בחשד לבעילה וגרימת חבלה לידידתו: הצעיר, כבן 20, נעצר לפני ימים אחדים על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד כי ביצע את העבירות כלפי ידידתו. על פי החשד, הוא הזמין צעירה עמה הוא נמצא בקשר בשנים האחרונות וקיים איתה יחסי מין ללא הסכמתה וחרף בקשותיה להפסיק. בנוסף, הוא חשוד בכך כי גרם לה לחבלות על החזה ובגבה.

לאחר חקירה ראשונית, הצעיר נכלא והובא לאחר מכן לבית משפט השלום בחדרה בבקשה להאריך את מעצרו. היחידה החוקרת יחסה לו עבירות של בעילה שלא בהסכמה חופשית ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. בפתח הדיון נציג המשטרה ציין כי החשוד אישר במסגרת חקירתו כי אכן היו ביניהם יחסי מין, אך לדבריו הכל היה בהסכמה.

לטענת סנגורו של החשוד, כפי שעלה מהדיון, המתלוננת הגיעה אל ביתו של החשוד במונית יחד עם החשוד. עוד עלה כי בבית היו מספר חברים שעזבו בהמשך והמתלוננת נשארה בביתו של החשוד בהסכמתה.

פרט נוסף שנטען על ידי הסנגור כי השניים שתו משקאות אלכוהוליים ובשלב מסוים היא התקשרה לאדם אחר וביקשה ממנו להזמין את המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד. הסנגור המשיך והכחיש את המיוחס למרשו, סיפר בין החשוד למתלוננת יש מערכת יחסים של כחמש שנים שבמהלכם הם קיימו יחסי מין בתדירות גבוהה, אך לא היו בני זוג. הפעם, על פי הסנגור, לאחר שנכנסו לחדר וקיימו יחסי מין, המתלוננת הפתיעה אותו בטלפון לחבר שהוא שוטר ואומרת לו תזמין משטרה, כשהחשוד לידה.

בתום הדיון, השופט אהוד קפלן, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, קבע כי “קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירה המיוחסת לו במובן זה שיש אינדיקציות שיחסי המין היו לפחות מנקודה מסוימת לא בהסכמה. יחד עם זאת ציין השופט כי יש גם אינדיקציות הפוכות ועל כל האירוע ישנם סימני שאלה רבים, הרף לקיומו של חשד סביר אינו גבוה אך החשד בהחלט קיים”. נוכח קביעות אלו, השופט נענה חלקית לבקשת המשטרה על מנת לאפשר ביצוע פעולות חקירה מסוימות והאריך את מעצרו של החשוד ביממה.

למחרת, הובא החשוד לדיון נוסף בעניינו, אך הפעם, נוכח ממצאי החקירה והעובדה שהחשוד נעדר עבר פלילי, הושגה הסכמה בין נציג המשטרה לסנגורו של החשוד כי הצעיר ישוחרר למעצר בית בן חמישה ימים ובתנאי אי יצירת קשר במשך שלושה חודשים עם המתלוננת. השופט יעקב גולדברג נתן תוקף משפטי להסכמה בין הצדדים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן