Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

האם כדאי לחדש ביטוח או לרכוש פוליסה חדשה?

האם כדאי לחדש ביטוח או לרכוש פוליסה חדשה?

עולם הביטוחים מתחלק במובנים מסוימים לשלוש צורות. אשר באות לידי ביטוי באופנים שונים, בראש ובראשונה בכל מה שקשור להיבט של תשלומים ותנאים.
צורה ראשונה הם של ביטוחים שנמשכים כל עוד אנחנו משלמים עליהם. מדובר על ביטוח בריאות, ביטוח חיים וכדומה. מדי חודש אנחנו משלמים פרמיה מסוימת אשר נקבעת על פי ההסכם עם חברת הביטוח וכן על פי שינויים שחלים בסטטוס שלנו.

צורה שנייה הם ביטוחים זמניים הנרכשים לתקופת זמן מאוד מוגבלת לרוב. מדובר למשל על ביטוח נסיעות. אנחנו רוכשים ביטוח עבור הנסיעה, בהתאם לצרכים שלנו ומשלמים פרמיה בהתאם לתנאי הפוליסה.
הצורה השלישית היא של ביטוחים שעלינו לחדש כל שנה. דוגמא טובה לכך הוא ביטוח רכב. אנחנו רוכשים את הפוליסה, וכל שנה לקראת מועד פקיעתה, אנו יוצרים קשר עם חברת הביטוח בשביל לחדש אותה. התנאים והעלויות יכולות להשתנות, בין אם זה בגלל שהגשנו תביעות בשנה הקודמת ובין אם זה בגלל החלטה של חברת הביטוח עצמה.

כעת עולה שאלה, מה עדיף לנו בסיום שנת ביטוח, לחדש את הפוליסה או לרכוש פוליסת ביטוח רכב חדש. בפנינו עומדות שתי האופציות ואנחנו צריכים להחליט איזו מהן עדיפה מבחינתנו, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת תנאים.

מה ההבדל בין חידוש לרכישת פוליסה חדשה ומה עדיף?
ההבדל בין חידוש פוליסת רכב לבין פוליסה חדשה הוא מאוד פשוט. במקרה הראשון, אנחנו מתבססים על הפוליסה הקיימת ולמעשה ממשיכים אותה,  עם שינויים קלים, בדרך כלל כאלה שקשורים לעלויות או להיבטים מסוימים בתנאים (לדוגמא, שינוי בחברה לשירותי דרך בה אנחנו יכולים להיעזר באמצעות הפוליסה). צריך לציין, חידוש פוליסה מתבסס, בין היתר, על היבטים כגון, אם הגשנו תביעות בשנה הקודמת ואם השתמשנו בתנאים שהיא סיפקה לנו.

במקרה השני, קרי רכישת פוליסה חדשה, אנחנו מתחילים מאפס. אנחנו רוכשים פוליסה חדשה לגמרי מחברת ביטוח שונה, מבלי להתייחס למה שהפוליסה הקודמת סיפקה לנו. אנחנו מתחילים בדף חלק וזה משפיע כמובן על העלויות ועל התנאים.

כשאנחנו רוצים לבחון מה עדיף, אז עלינו לבחון את הפוליסות הקיימות בשוק, לבחון את העלויות שלהן, האם העובדה שאנחנו מחדשים פוליסה קיימת מאפשרת לנו ליהנות מתנאים טובים יותר והאם הצריכים של שנה שעברה עדיין רלנווטים, מאשר במקרה של רכישת פוליסה חדשה. זה יכול להשפיע מהותית על מה שנקבל וכיצד נוכל להשתמש בזה באופן מעשי.

איך מחדשים או רוכשים פוליסה בצורה נכונה?
מה שיכול לעזור לנו, הוא מנגנון השוואת מחירים של Wobi. שם אנחנו יכולים לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות ולהשוות ביניהן. אז אנחנו יכולים לבחון, האם משתלם לנו לחדש את הפוליסה שלנו או שמא, עדיף לנו לרכוש פוליסה חדשה וליהנות מתנאים טובים יותר. האתר מספק לנו את כל המידע הרלוונטי, כולל אפשרות לקבל הצעות מחיר, להשוות ולרכוש פוליסה .

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

תלונות חריפות על רעשים ממועדון בפרדס חנה-כרכור: “הבאסים דופקים את כל הבית”

תושבי השכונות הסמוכות למתחם אורוות האומנים, מתארים מציאות בלתי נסבלת של רעשים חזקים מהמועדונים באזור | לטענתם, גם פניות לבעלי המתחם ולמועצה לא פתרו את הבעיה | רינה רונן, תושבת שכונת אלה: “אין לנו אוויר. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית המשפט” | המועצה: “הנושא בטיפול”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן