7 טיפים שיעזרו לכם להיראות טוב גם במשרד



רגילים להגיע לעבודה, להתעייף אחרי 5 דקות וגם להיראות ככה? האם אתם רוצים לשדר לקולגות שלכם שאתם עייפים מהעבודה, או שאתם מעדיפים לשדר נמרצות וחיות?

לא משנה אם אתם בנקאים, מעצבים גרפיים או עורכי דין, אם תשקיעו קצת בלהיראות טוב יותר בעבודה, אנחנו מבטיחים שגם תרגישו טוב יותר. מומחי חברת הרבלייף הכינו 7 טיפים שיעזרו לכם להיראות ולהרגיש טוב בעבודה:

שמרו על שגרת טיפוח

תאורה משרדית יכולה לפגוע במראה העור ולהדגיש את העיגולים השחורים מסביב לעיניים. אם זה המצב אצלכם בעבודה, ייתכן שאין לכם ברירה אלא לקבל עליכם את הגזירה. אבל גם אם אתם לא יכולים לשנות את התאורה, לפחות תוכלו לספק לעור שלכם תנאי פתיחה טובים יותר, כדי לשמור עליו בריא וזוהר גם תחת התאורה המשרדית. נקו את הפנים היטב בכל בוקר בתכשיר ניקוי כמו תכשיר הניקוי החדש על בסיס אלוורה של הרבלייף, שמנקה ומרכך את העור. השקיעו גם במסכת פנים טובה, שתשמור על מראה העור רענן.

הזיזו את המבט מהמסך

בין הטלפון למחשב, העיניים של רובנו תקועות רוב היום מול המסך. ישיבה מול מסך במשך שעות עלולה לשוות לנו מראה גמלוני ומנותק ולפגוע בעיניים שלנו. הקפידו להסיט את העיניים מהמסך מדי פעם למשך מספר דקות, כדי לתת מנוחה לעיניים ולמוח.

טפלו בכפות הידיים שלכם

כפות הידיים שלכם זקוקות ללחות, בעיקר באוויר הממוזג או מחומם של המשרד. הקפידו להחזיק במגירה קרם ידיים ולמרוח אותו מדי פעם. אם אתם לא אוהבים את התחושה השמנונית מעט שקרם ידיים עלול להשאיר, הזליפו מעט קרם על גב כף היד שלכם ומרחו אותו בעזרת גב כף היד השנייה. כך תוכלו להימנע משמנוניות על המקלדת, העכבר והטלפון שלכם.

צאו להפסקה

אם אתם מבלים את כל היום בין קירות סגורים, סיכוי גדול שתיראו מותשים ועייפים עוד לפי סוף היום. נסו לצאת בכל יום להפסקה קטנה באוויר הפתוח, ולא, אנחנו ממש לא מדברים על הפסקת סיגריה. עשו סיבוב קצר מסביב לבניין, כדי לאוורר את עצמכם וגם את עור הפנים שלכם, רק אל תשכחו להגן על עצמכם מפני השמש.

אל תתייבשו

אם אתם יכולים, הביאו למשרד מכשיר אדים קטן. משרדים רבים סובלים מיובש באוויר, בעקבות שימוש מרובה במזגנים, ומכשיר האדים יכול להוסיף קצת לחות לאוויר. אם אין לכם אפשרות להשתמש במכשיר אדים במשרד, דאגו לפחות לשתות הרבה מים, כדי להילחם ביובש מבפנים.

לבשו בגדים נוחים

גם אם העבודה שלכם מחייבת קוד לבוש קפדני, דאגו ללבוש בגדים נוחים, שיאפשרו לכם לעבוד בנוחות למשך יום שלם. אם הכתפיות, למשל, צמודות מדי וחופרות בתוך הכתפיים, או אם נעלי העקב הגבוהות לא מאפשרות לכם ולכן ללכת  יותר מ-10 צעדים בלי להתחיל לצלוע, בחרו לבוש אחר. לא משנה כמה הבגדים נראים טוב כשאתם לובשים אותם ברגע הראשון, אם לא יהיה לכם נוח בהם, אתם עלולים להיראות מפוזרים ולא מרוכזים.

אם יש לכם בגדים שנראים ישנים ודהויים, ותרו עליהם, לפחות במשרד. גם אם אתם מאוד אוהבים פריט מסוים, לא תצליחו ליצור רושם טוב אם תלבשו פריט בלוי. אין צורך לצאת למסע קניות מטורף ולבזבז הון, פשוט ודאו שהבגדים שלכם נקיים, מגוהצים ומסודרים.

התחילו לזוז

אם אין לכם זמן פנוי להפסקה, נצלו את צרכי העבודה כדי לזוז. צריכים לשאור משהו את הקולגה מהמשרד הסמוך? אל תשלחו לו אימייל, פשוט קומו וגשו אל המשרד שלו. נסו ליצור אינטראקציה פיזית ולא רק וירטואלית עם העובדים האחרים סביבכם, כך גם תרגישו טוב יותר וגם תיראו טוב יותר.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"אי אפשר להיות בפארקים": המטרד שמשגע את התושבים באור עקיבא

תושבים רבים בשכונת אור ים הלינו בימים האחרונים על מטרד יתושים וחרקים מעופפים בפארקים ורחובות בשכונה, דבר שלא מאפשר בילוי ויציאה לשטחים הפתוחים לזמן ממושך | העירייה: "ערכנו ניתור ברחבי העיר ובפרט בשכונה ולא נמצאו ממצאים חריגים או מקורות מים עומדים"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן