Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

נלחמו, הובילו, נפצעו: להצדיע להם – אלו החיילים המצטיינים מאור עקיבא, זכרון יעקב, פרדס חנה-כרכור, חדרה ואליכין

הטקס המרגש – והמצטיינים מכל האזור: כמדי שנה, גם השנה מקבלים 120 חיילות וחיילות אותות הצטיינות ביום העצמאות. הטקס שמתקיים הבוקר (יום שלישי, 13.5) בבית הנשיא, נערך באורח מצומצם, והוזמנו אליו משפחות החיילים המצטיינים בלבד. בנוסף, זכו חיילים להצטיינות על ידי מפקדים, הצטיינות על שירות מילואים ועוד. אלה החיילים המצטיינים מאור עקיבא, חדרה  והמידע שפורסם לגביהם מדובר צה”ל ומהרשויות המקומיות. (צילומים: דובר צה”ל והרשויות המקומיות)

אור עקיבא: סמ”ר יעל תמיר, רש”ט דור אלגלי, סמ”ש אדיר כרמל
בראשית השבוע התקיים בעירייה טקס להענקת אות הצטיינות לחיילים תושבי העיר. בטקס שהתקיים בנוכחות ראש העיר, שמחה יוסיפוב, מ”מ ראש העיר, נוח שמאילוב, סגן ראש העיר יוסי כדורי, חברי מועצה, עובדי עירייה, חיילים ובני משפחותיהם, קיבלו שלושה חיילים מצטיינים אות כבוד והערכה וכן שי מכובד.
ראש העיר התרגש מאוד מהמעמד, הודה למצטיינים והזמין אותם להגיע ולחזק את המורשת והערכים גם אל מול בני הנוער שלנו בעיר. כמו כן, סיפר כי בעיר תהיה מעטפת חינוכית חברתית החל מגיל הגן ועד ללימודים גבוהים באקדמיה כולל תמיכה, סיוע ומלגות.
החיילים המצטיינים הם: סמ”ר יעל תמיר, רש”ט דור אלגלי, סמ”ש אדיר כרמל. בנוסף, הוענקו תעודות לשיאני המילואים של אור עקיבא: אלון בר-ניב, מיכאל חודדני, אפרים ססונוב ומאיר בן-שבת. 
“אור עקיבא מצדיעה לכם!”, בירכו בעירייה.

חדרה: סמל אלון אגניהו, חופ”ל בגדוד רותם של חטיבת גבעתי
“אני בן 21, התגייסתי באוגוסט 22, סיימתי הכשרה בפברואר 23 ועליתי לגדוד. תפסתי קו בעזה, ויצאתי לקורס חובשים.
התחביבים שלי – כדורסל ומוזיקה.
מה הכי ישראלי בעיניי?  לעשות צבא.
למי סיפרתי ראשון על ההצטיינות? לקצינים בבסיס ולאמא.

אליכין: סמל מי טל אחרק, משקית ת”ש בבא”ח גבעתי”
“אני משקית ת”ש של סיירת גבעתי מחזור נוב 23′, כבר שנה וחצי בתפקיד, ומרוצה ואוהבת אותו מאוד. במהלך המלחמה איבדתי את האנשים שיקרים לי מכל, אחי הגדול עמרי ובן הזוג שלי עמית. ההתמודדות הייתה קשה מאוד עבור המשפחה שלי, אבל העובדה שאני ממשיכה בעשייה שלי בתפקיד מחזקת ומשמחת את המשפחה שלי ואותי”.
התחביבים שלי – אני אוהבת לרקוד, וגם את כל מה שקשור בים.
מה הכי ישראלי בעיניי? הצבא שלנו, האנשים בו, ומערך הת”ש שיקר לי במיוחד
למי סיפרתי ראשון על ההצטיינות? לאמא שלי

פרדס חנה-כרכור: סגן ש’, קצין אלקטרוניקה בשייטת 7
“לפני הגיוס עשיתי שנת שירות דרך הצופים בתנועת גרעין המשלב נוער בתפוצות. יש לי 3 אחים. בגיל צעיר חליתי במחלת הסרטן, בעקבות הרצון להתגייס העלתי את הפרופיל והגעתי לגיבוש חובלים. עברתי את הגיבוש ובמהלך הקורס שובצתי בשייטת הצוללות”.
התחביבים שלי – שיחקתי כדורסל הרבה שנים, הייתי בצופים שם הדרכתי וריכזתי שבט. אני אוהב ספורט ולטייל
מה הכי ישראלי בעיניי? הירתמות של כולם במלחמה, אחדות העם למרות הכול
למי סיפרתי ראשון על ההצטיינות? להורים ואז לבת הזוג

הדגלניות מפרדס חנה-כרכור בטקס המשואות
סגן שני כהנא (שמאל) מחיל הים וסגן משנה אלה אלבטת (ימין) מחיל האוויר נבחרו השנה לייצג את יחידותיהן כדגלניות בטקס הדלקת המשואות המסורתי שהתקיים בהר הרצל.
סגן שני כהנא, תושבת פרדס חנה, התרגשה מאוד לקחת חלק בטקס: “זו זכות עצומה בשבילי. אחרי חודשיים של עבודה קשה, אימונים וחזרות, אני נרגשת דווקא השנה לקחת חלק בטקס המשואות”.
סגן משנה אלה אלבטת, תושבת כרכור, חולקת את התרגשותה: “זו זכות גדולה עבורי לייצג את חיל האוויר בטקס המרגש הזה. אני גאה מאוד בשירותי בחיל ומחכה בקוצר רוח לרגע המיוחד בו אצעוד על רחבת הר הרצל ואחז בידיי את דגל יחידתי”.

זכרון יעקב: סגן גל גבריל, מ”מ בבה”ד 13
“למדתי בפנימייה למחוננים ביאס”א, בהמשך עזבתי את מערכת החינוך ואת הבגרויות עשיתי לבד. אבא שלי עלה לארץ בגיל 3 מרומניה, הוא וסבא שלי חינכו אותי על ערכי ציונות, שליחות אהבת הארץ. כל הדרך הצבאית שלי מאוד מושפעת מהם. התגייסתי באוג’ 21 למ”צ ואותרתי להיות מ”כית. במהלך שירותי חייל שהיה לי נהרג – אברהם פטנה ז”ל, בפיגוע במחסום”.
התחביבים שלי – לטייל, ספורט ומשחק.
מה הכי ישראלי בעיניי? צה”ל
למי סיפרתי ראשון על ההצטיינות? לאבא

 

דילוג לתוכן