Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

“הסחיטה התקיימה”: מוכר למשטרה מחדרה חשוד שסחט ותקף אדם אחר על רקע חוב כספי

תושב חדרה, בן 31,  המוכר למשטרה, נעצר לפני ימים אחדים בחשד לסחיטה ותקיפה כלפי אדם אחר.
החשוד, ר”מ, נעצר על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד לעבירות סחיטה באיומים ותקיפה. על פי טענת המשטרה, ביצע את העבירות כלפי אדם אחר על רקע דרישת חוב כספי ואף תקף את אותו אדם לפני מספר חודשים בשוק העירוני בחדרה.

לאחר חקירה ראשונית, החשוד נכלא והובא לאחר מכן לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.

בפתח הדיון הראשון, נציג המשטרה סיפר על השתלשלות הדברים שהובילה למעצר. “מדובר בחשוד שהגיע לסביבת ביתו של הקורבן וסחט אותו באיומים על רקע דרישת חוב כספי. חשוד כי לפני מספר חודשים תקף אותו קורבן על רקע אותו אירוע ודרישת חוב. בחקירתו החשוד מאשר כי אכן הגיע לבית הקורבן אך הכחיש כי איים עליו וטען כי בסך הכל רצה לדון עם הקורבן בעניין החוב. לגבי האלימות לפני מספר חודשים – הוא הכחיש”.

במהלך הדיון נציג המשטרה סירב לחשוף פרטים מהחקירה או מהראיות, אך ציין הראיות מחזקות את החשד נכון לעת עתה. “מדובר באירוע ברף חומרה גבוה, גם באיומים שהופנו במסגרת אותה שיחה בינו לבין הקורבן – הם איומים ברף גבוה”, טען נציג המשטרה בדיון. “אנו בוחנים את ההקשר של האיומים. החשד הוא כי עבירת הסחיטה בהחלט התקיימה”.

אילוסטרציה: פיקסביי

סנגורו של החשוד, עו”ד רותם כהן, אומנם ציין כי אין מחלוקת כי יש חוב כספי מצד הקורבן כלפי החשוד, אך הכחיש את המיוחס למרשו.

כך או כך, בתום הדיון, השופטת עידית פלד, שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, קבעה כי קיימת תשתית ראייתית שיש בה כדי להקים חשד סביר כנדרש בשלב התחלתי זה של ההליך. השופטת גם ציינה את עברו הפלילי של החשוד, שכולל עבירות איומים, תקיפה, חטיפה וסחיטה באיומים.  נוכח קביעות אלו וחרף בקשת המשטרה, השופטת נעתרה חלקית לבקשה כשהאריכה את המעצר רק ביממה.

בדיון השני, ציין נציג המשטרה כי בוצעו מספר פעולות חקירה מאז הדיון הקודם וכי קיים מסוכנות שעולה מהחשוד לאור עברו והעבירה שמיוחסת לו. יחד עם זאת, מהדיון עלה כי החשד לא התחזק ולא נחקר מאז הדיון הראשון.

בתום הדיון, השופטת עידית פלד, ציינה כי אומנם עוצמת החשד לא התחזקה אך ראוי לאפשר למשטרה להמשיך את החקירה ועל כן מעצרו של החשוד הוארך בארבעה ימים נוספים.
הצילומים בעמוד להמחשה בלבד

דילוג לתוכן