Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

בן 40 מפרדס חנה נמלט מהמשטרה עם קטנוע ושני נשקים טעונים בכדורים

רוכב קטנוע כבן 40, תושב פרדס חנה-כרכור, נעצר על ידי שוטרי תחנת זכרון יעקב לאחר שזוהה עם לוחית זיהוי חשודה כמזויפת. כאשר נעצר, השוטרים זיהו כי ברשותו שני נשקים מוסלקים, טעונים במחסניות וכדורים בקנה.

במסגרת המאבק שמוביל מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי נגד עבירות פשיעה במרחב הציבורי ביצעו שוטרי מחוז חוף בזכרון יעקב פעילות יזומה והתקפית במושבה לאיתור וסיכול עבירות חמורות.

הנשקים שנתפסו אצל רוכב הקטנוע. צילום: דוברות המשטרה

לפני מספר ימים הבחינו שוטרי זכרון יעקב שהיו בסריקות יחד עם השיטור העירוני של פרדס חנה, ברוכב הקטנוע. לוחית הזיהוי הודבקה על ידי נייר דבק ‘סלוטייפ’. במהלך בדיקת הנהג, זה האחרון ניסה להימלט מהשוטרים תוך שהוא מנסה להעלים ראיות ואף תקף אותם עד שנעצר.

ברשותו תפסו השוטרים אמצעי לחימה מוסלקים מסוג שני אקדחים 9 מ”מ טעונים במחסניות עם כדור בקנה מוכנים לביצוע, ובקבוק עם חומר דליק. כאמור, החשוד נעצר לחקירה בתחנת זכרון יעקב לחקירה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

עם סיום החקירה הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד החשוד והוגשה נגדו הצהרת תובע תוך כוונה להגיש בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

דילוג לתוכן