Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מפגיני ‘יום השיבוש’ גרמו לעומסי תנועה כבדים ליד מחלף אולגה

דיווח של נהגים כי בשעה 10:00 לערך החלו עומסי תנועה סמוך למחלף אולגה בחדרה בגלל מפגינים. הפעולה מגיעה במסגרת “יום השיבוש” בשורת מוקדים – בקריאה לבחירות, על ידי מפגינים נגד הממשלה. 

עוד קודם, הבוקר, שיירת רכבים יצאה מהצפון ועוברת דרך נקודות כינוס ברחבי הארץ לפני שתגיע לירושלים. בין מוקדי ההפגנה הייתה גם קיסריה בדרך לירושלים.

מובילי ההפגנה מארגון “אחים לנשק” התעמתו בשעות הבוקר עם שוטרים בכביש 1 ליד שער הגיא בדרך לירושלים. במהלך המחאה נעצרו פעילים ובכללם סגן-אלוף במיל’ רון שרף, סגן-אלוף במיל’ אורן שביל, סגן-אלוף במיל’ דרור ארז ואיתן הרצל.

במשטרה עדכנו כי המפגינים תכננו לחסום את כביש מספר 1 עם שלושה רכבים מושבתים כשחבלים קשורים לחלקם הקדמי, ולהבעירם באש.

בלשי משטרה שהגיעו למקום, איתרו בתוך הרכבים ובסמוך אליהם: מערומי קרשים, ג׳ריקנים של דלק, צמיגים, כפפות וסמרטוטים. במקום היו 12 אנשים שאליהם הצטרפו עוד עשרות. עפ״י החשד התכוונו מספר מהם להעלות את הרכבים עם חבלים אל כביש מספר 1 בשעת עומס, במטרה לחסום אותו ולהבעיר את הרכבים באש תוך סיכון משתמשי הדרך.
| צילום מכביש החוף באזור אולגה: קבוצת הנתיב

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
אשר
אשר
21/05/2024 07:29

פושעים ופורעי חוק!
אין להתרגש מדרגותיהם, יש להגיש נגדם כתבי אישום ולשלוח אותם לכלא לחודשים ארוכים ולשנים, כמו שידעה הפרקליטות הלבנה…לעשות בהיתנתקות על הרבה הרבה פחות מזה.

דילוג לתוכן