Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

הרישום לקייטנות הקיץ: איזה רשויות פתחו את ההרשמה ואיזה עדיין לא?

מה קורה עם קייטנות הקיץ של החופש הגדול? מסתבר שברשויות כמו חדרה וזכרון יעקב – פרסמו המתנ”סים עמוד ייעודי לקייטנה אך ללא תוכן, משמע – עדיין לא ניתן להירשם, הוציא מתנ”ס אור עקיבא (27.5) פרסום על פתיחת ההרשמה, כשהוא למעשה מקדים חלק מהרשויות בסביבה. עם זאת ההרשמה בפרדס חנה-כרכור ובנימינה נפתחה ראשונה באזור כולו.

הבוקר (שני, 27.5), הודיעו במתנ”ס אור עקיבא על פתיחת ההרשמה לקייטנות. “הורי וילדי אור עקיבא היקרים, פתחנו את הרישום לקייטנות הקיץ (כולל צהרונים).
קייטנות הקיץ- בגני הילדים (טרום, חובה)- מחזור א׳ (מסובסד ע״י משרד החינוך) יפעל מ-01/07-21/07 (לא כולל ימי שישי). מחזור ב׳ יפעל מ-22/7-8/8 (לא כולל שישי) במוקדי גנים.
בכל הקייטנות הקטנים שלנו יהנו מפעילות איכותית, חוגי העשרה, צוות חם, ושלל פינוקים.

“צהרונים גנים- כל מסגרות הגנים (טרום, חובה) יקבלו הקיץ מענה לצהרון עד השעה 16:00 (בכפוף למינימום נרשמים). ביה”ס של החופש הגדול- מחזור א׳ (מסובסד ע”י משרד החינוך) לכיתות א-ג יפעל מתאריך 01/07-21/07 (לא כולל שישי) . מחזור ב׳ יפעל מתאריך 22/7-08/08 (לא כולל שישי) ואינו מסובסד ע”י משרד החינוך. צהרונים בתי ספר- בכל מחזור אנחנו נפתח צהרון, כולל כיתות ג׳ (מותנה במינימום נרשמים). קייטנת כיופים (בוגרי ד׳-ו׳)- ההרשמה תיפתח בימים הקרובים”.

תושבת שכונת אור ים ציינה היום על פתיחת ההרשמה: “יש לציין כי תהליך ההרשמה מאוד מסורבל…בעבור ילד שנרשם לשני המחזורים+צהרון צריך למלא 4 פעמים טופס הרשמה….. זה מאוד מתיש ולא יעיל”. במתנ”ס הסבירו זאת במתן אפשרות להירשם לכל אופציה בנפרד, בעקבות בקשות שעלו בעבר לאפשר פיצול בהרשמה.

דילוג לתוכן