Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מי משתמש בשם עיריית אור עקיבא למכירת מוצרים? קבוצת וואטסאפ פרטית נפתחה תוך שימוש בלוגו העירייה

כוונה תחילה או סתם חוסר מחשבה – מי משתמש בלוגו עיריית אור עקיבא לצרכים פרטיים? בימים האחרונים פורסמה קבוצת וואטסאפ פרטית הקוראת ומאפשרת לפרסם בתוכה מודעות מכירה של מוצרים יד שנייה תוך שימוש בלוגו העירייה הרשמי.

לפי דיווחים שהגיעו למגדלור ניוז, קבוצה בשם “מחיר לכל כיס אור עקיבא מכירה ומסירה” הופצה ברשתות החברתיות והזמינה תושבי אור עקיבא להצטרף אליה.

הקבוצה הופצה על ידי גולש בשם א”ד, ובה החוקים הבאים:
“קניה ומכירה מוצרים ישנים וחדשים
‏כללים לקבוצה :
‏1) אסור לפרסם בעלי חיים
2) ניתן לפרסם רק עד השעה 22:00
3) אסור לשלוח קישורים בקבוצה
4) כל העסקאות לסגור אך ורק בפרטי ולא בקבוצה”.

בין 130 הגולשים שהצטרפו, החלו להתפרסם בקבוצה פרסומות שונות, בין היתר לטלפונים סלולריים, הובלות, נעליים, בגדים, מוצרי חשמל, עוגות ועוד. כאמור, הפרסומות והמודעות הוצגו בקבוצה הנושאת את הלוגו הרשמי של עיריית אור עקיבא – שככל הנראה פשוט נלקח מגוגל.

מצד אחד, קבוצות מכירה כאלה צצות כפטריות אחרי הגשם ברחבי הרשתות. הדבר המוזר הוא השימוש דווקא בלוגו רישמי של עירייה על מנת לשווקן או לתפעלן. גורם עירוני שראה את הקבוצה מסר כי “מדובר בשימוש לא חוקי והטעיה. גם אם זה לא התחזות גרידא, הוא משהו חמור. לא חסרים תמונות שאפשר לשים בקבוצת וואטסאפ”.

הצצה בפרופיל של א”ד, מנהל הקבוצה, מגלה כי הוא פתח קבוצה דומה גם באשדוד בחדרה (לדבריו), מלבד אור עקיבא. עוד פרסומים בעמודו  מגלים כי בעבר פרסם מוצרים שונים למכירה.

דילוג לתוכן