Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

הסרטון שמסעיר את תושבי עמק חפר: “חוליה פורצת את גדר ההפרדה”

במועצה אזורית עמק חפר מציינים כי 19 שוהים בלתי חוקיים נכנסו הבוקר לישראל בשטחי המועצה. זאת לאחר סרטון שפורסם ברשתות החברתיות וגרם לבהלה וסערה בקרב תושבים.

מהמועצה נמסר כי “היום בשעות הבוקר בוצעה חצייה של שב”חים מעל גדר ההפרדה במרחב התפר באזור טול כרם. לאחר זיהוי החצייה, כוחות הצבא קפצו למקום ועצרו 19 שב”חים (ללא כלי נשק או אביזרים מסוכנים אחרים). מהצבא נמסר כי אין חשש לאירוע ביטחוני והנושא בבדיקה. המועצה האזורית עמק חפר רואה בחומרה רבה את חציית השב”חים, דורשת מהצבא לנקוט אפס סבלנות אל מול תופעה זו, ולמנוע הגעה של כל גורם לקרבת החומה. המועצה ממשיכה לדרוש הוספה של כוחות ביטחון במרחב, וכן הקמת אזור חיץ מעבר לחומה, שימנע התקרבות אל קו התפר”.

כאמור, סרטון שהופץ הבוקר בקרב תושבי המועצה האזורית עמק חפר ולאחר מכן הגיעה לרשתות חברתיות נוספות גרם הבוקר לבהלה וסערה בקרב תושבי המועצה שליד חדרה.

בסרטון נראים אנשים שחוצים את גדר ההפרדה באזור טול כרם ונכנסים לשטח ישראל. בדיווח שפורסם לאחר מכן נמסר כי 30 פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים, חצו הבוקר את חומת ההפרדה מהכפר שוויכה (גזרת טול כרם) לעבר הישובים בת חפר ובחן בעמק חפר.

מ”בטחון בת חפר” נמסר כי “בהקשר לסרטון שמופץ בדקות האחרונות בכל קבוצות הוואטסאפ, לאחר בדיקה מול גורמי הצבא מדובר בניסיון כניסה של שב”חים בגזרה צפונית לבת חפר באזור הכפר זמר. הניסיון סוכל בזמן אמת ע”י כוחות הצבא והתצפיות והמסתננים נעצרו ונלקחו לחקירה”.

 

דילוג לתוכן