Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זכרונייטס 2022-2023 יוצא לדרך: חגיגת הופעות בזכרון יעקב בשלושת החודשים הקרובים

זכרונייטס 2022-2023 יוצא לדרך: חגיגת הופעות בזכרון יעקב בשלושת החודשים הקרובים

חורף לוהט עם מופעי מוזיקה חורפיים באווירה אינטימית בזכרון יעקב יוצא לדרך במהלך החודשים דצמבר- פברואר | בין האמנים הבולטים שיופיעו: חמי רודנר, יהלי סובול, רז שמואלי, יוסי פיין, מיקה קרני, דן תורן ותומר ישעיהו

זכרונייטס 2022-2023 – חורף לוהט עם מופעי מוזיקה חורפיים באווירה אינטימית בזכרון יעקב יוצא לדרך במהלך החודשים דצמבר- פברואר. מיזם התרבות המסעיר, מזמין את הקהל להיכנס לתוך הלוקיישנים הכי שווים: הפאבים והמסעדות האיכותיים שברחבי זכרון יעקב, וליהנות מרצף של הופעות מוזיקה מרגשות, בסגנונות מגוונים – בכניסה חופשית או במחירים נוחים. האירועים בתמיכת והפקת המועצה המקומית זכרון יעקב, עמותת זמארין ומפעל הפיס.

מוזמנים לקחת לילה באחד המלונות או הצימרים בזכרון יעקב ולהנות מיומיים של תרבות מרגשת, קולינריה איכותית, אמנות , יין טוב והרגשת חו”ל אמיתית בארץ. בין המופעים המתוכננים ניתן למצוא אמנים מהשורה הראשונה בפורמט אינטימי, כמו גם אמנים מקומיים ולהקות צעירות. רוק, ג’אז, מוזיקה אלקטרונית, ומופעים מעולים שלא נופלים לאף הגדרה.

// מימין למעלה עם כיוון השעון: רז שמואלי, מיקה קרני, גלעד אפרת, יוני-מה וחמי רודנר

בין האמנים הבולטים שיופיעו: חמי רודנר, יהלי סובול, רז שמואלי, יוסי פיין, מיקה קרני, דן תורן, תומר ישעיהו, ועוד. במסגרת הפסטיבל הזמרת רז שמואלי, שגדלה בזכרון יעקב, תחזור לראשונה להופיע בה אחרי שהוציאה שני אלבומים– זאת סגירת מעגל מרגשת. שמואלי: “ההופעה שנגיע איתה הפעם מחברת בין הדרך שלי ביצירה כאדם לשירים משני האלבומים שהוצאתי ולשירים של אמנים אחרים, שהשפיעו עליי. אני מתרגשת מהמחשבה שנגיע עם ההופעה הזאת לזכרון ועוד בפאב ההוביט, בהופעה יש מקום לשיחה פתוחה עם הקהל ואני בטוחה שהדיאלוג הפעם יהיה עשיר ומרגש.”

בפאב השולטיק יעלה מופע בכורה מסקרן של צמד האלקטרו-לייב החדש Nikita Gonzalez, הכולל את המפיק והבסיסט אור רווה (Anna RF) והזמרת עדן חרמוני. זו הזדמנות מעולה לתפוס אותם מקרוב, לפני שהם מתפוצצים כאקט בינלאומי. האמן תומר ישעיהו, שהפך להיות שכן שלנו בזכרון יעקב ממש לאחרונה מספר: “עזבנו את העיר והגענו למושבה. זאת עבורי הזדמנות ראשונה להופיע מול השכנים החדשים שלי, יחד עם קהל שמוזמן מכל הארץ. מחכה לזה. נפגש בקרוב”.

בין המקומות המשתתפים בפרויקט, הפאבים והמסעדות של זכרון יעקב: הוביט, אאוטבק, אדמונד, שולטיק, המרקחה, ברוניתא, גוטשה, גונס.  זיו דשא, ראש המועצה: “זכרונייטס הינה פעילות ייחודית למושבה זכרון יעקב בשיתוף פעולה בין המועצה, עמותת זמארין ומוקדי הבילוי לטובת תושבי המקום ומבקרים מרחבי הארץ. המגוון הרחב של ההופעות הוא מקור גאווה לפעילות התרבותית הענפה של היישוב”.

יואל וירבה, מנהל מחלקת תרבות בעמותת זמארין לתרבות ופנאי במושבה: “הרעיון הוא לתת ערך לשלושה כיוונים – לתמוך בבתי העסק המקומיים ולעודד תיירות פנים; לתת במה איכותית בתשלום לאמנים, וביניהם אמנים מקומיים רבים; וכמובן הכי חשוב, לייצר תרבות לקהילה שלנו ולאורחים, לתת מקום להיפגש ולחוות יחד מוזיקה ישראלית מעולה. התחלנו שנה שעברה, הפרויקט יצר אימפקט עצום וקיבלנו פידבק מדהים… היה לנו ברור שחייבים להמשיך!”

לרשימת המופעים המלאה – הקליקו או בפייסבוק – כאן. | חלק מהמופעים בכניסה חופשית, וחלקם בכרטיסים במחירים נוחים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן