Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

החל מ-99 שקל לחודש בלבד: ככה תוכלו להתאמן באור עקיבא בלי לקרוע את הכיס

החל מ-99 שקל לחודש בלבד: ככה תוכלו להתאמן באור עקיבא בלי לקרוע את הכיס

נכנסנו לסניף "פרופיט" בקניון "מקס" אורות באור עקיבא וראינו מקרוב את המתקנים, האפשרויות, הסטודיו, צוות המדריכים ורמת הניקיון. לכם נשאר רק לרוץ למכון ולהתחיל להתאמן

בואו נדבר על כסף. כמה אנחנו משקיעים במכון הכושר שלנו – שמלווה אותנו במהלך השבוע, או בתקופות מסוימות בחיינו. הרי זה פרט משמעותי בבחירת מכון כושר. והמחיר כאן – ב”פרופיט” אור עקיבא באמת שווה ומשתלם. המנוי הוא ללא התחייבות וניתן לבטל אותו בכל שלב בהודעה של חודש מראש. התשלום בהוראת קבע, לא תופס מסגרת ומבדיקה קטנה שתעשו מול חדרי כושר אחרים תגלו כי התמורה שמקבלים כאן עבור המחיר היא יותר מהולמת. אלה מכם שיבחרו להתאמן רק בחדר הכושר יקבלו עולם שלם של מכשירי כושר מהמתקדמים בשוק עם אימון של כל שרירי הגוף – והמגוון עצום. מי שאוהב שיעורי סטודיו יוכל לבחור במנוי רק לסטודיו או לשלב יחד עם חדר הכושר. מערכת שיעורי הסטודיו מלאה ומגוונת בכל סוגי האימונים ותמצאו כאן גם שיעורי בוקר וגם ערב. צוות המדריכים מיומן ומקצועי שלנו ומורכב במדריכים מהטובים בארץ.

שנתחיל לזוז? לשריון המחיר המיוחד והכי משתלם באזור הקליקו

“פרופיט” אור עקיבא מרשת “פרופיט” היא רשת מועדוני הכושר לואו קוסט הראשונה בישראל, שהביאה את מהפכת המחירים לחדרי הכושר בארץ, לאחר שהוקמה מתוך חזון להפוך את הכושר לפשוט, נגיש ושקוף לכל שכבות האוכלוסייה בישראל ולא רק לבעלי אמצעים, וזאת תוך הקפדה על האיכות והמקצועיות הגבוהות ביותר.

כשנכנסנו לסניף באור עקיבא, בקומה השלישית של קניון “מקס” אורות, חווינו מקרוב את מה ש”פרופיט” מציע לקהל הרחב. הגענו לקבלה והתרשמנו שמדובר בצוות איכותי ומקצועי. החל מהרגע שנכנסים בדלת ומקבלים שירות מסביר פנים מנציגות השירות, דרך המאמנים/ות המקצועיים שבונים תוכנית אימון לכל לקוח/ה חדש/ה שמצטרף/ת. צוות המאמנים/ות מלווה את המנויים, עוזר ומייעץ ללא פשרות. גילינו שמאוד מקפידים כאן על הניקיון של המקום. עובדי הניקיון נמצאים גם בבוקר וגם בערב והאווירה – צעירה ותוססת ומוזיקה כייפית מלווה את האימון.

ואחרי כל ההקדמה הזו – הגיע הזמן לזוז – לחדר הכושר והמכשירים. המכון מאובזר במכשירי כוח, אירובי ומשקולות חופשיים. בתחום האירובי ישנם למעלה מ-10 הליכונים, סטפרים, אופני כושר, מכשיר מדרגות ועוד. בשל המגוון והשפע תמיד יש מכשיר אירובי פנוי גם בשעות העומס. באזור מכשירי הכוח, מוצעים כאן למתאמנים כל המכשירים הכי מתקדמים לאימון כל שרירי הגוף. ישנו מתחם גדול של משקולות חופשיות וגם מתחם למתיחות ועבודה על שרירי בטן. בנוסף מצאנו מתחם נינג’ה מאתגר וכיפי. בצוות סיפרו לנו שיש גם אפשרות לקבוע אימונים אישיים עם צוות המדריכים שתמיד זמינים עבור המתאמנים.

מי שמכיר את תחום הכושר מקרוב מבין שסטודיו איכותי הוא כזה שמציע מגוון רחב, מדריכים שמכניסים אותך לאנרגיה ובאים לך בטוב – ושמאפשר לך להגיע לשיעור ניסיון ללא עלות. ב”פרופיט” בנו מערכת שעות מגוונת שמתאימה לכולם – שיעורים לנערות, לגיל השלישי, לצעירים ומבוגרים. המדריכים, כך מספרים לנו, נבחרו בקפידה, כולם בעלי ניסיון עתיר שנים, מקצועיות ללא פשרות והמגוון? מטורף: פילאטיס, יוגה, core, חיטוב ועיצוב, זומבה, פונקציונלי, קיקבוקס.

הסטודיו באמת מדהים. 150 מטר עם רצפת פרקט, מערכת שמע איכותית, ציוד מגוון וחדיש המותאם לכל האימונים. יש גם סטודיו נפרד לספינינג עם שיעורים בכל ערב. לשיעורי הסטודיו נרשמים מראש ובסניף דואגים שלא תהיה צפיפות גדולה ושלכולם יהיה מקום להתאמן בכיף ובבטחה. כאמור, ניתן לעשות מנוי גם רק לסטודיו.

מדי פעם יצוצו להם בסניף באור עקיבא אירועי מכירות של ביגוד ספורטיבי של חברות מובילות, תוספי תזונה ועוד ומדי פעם נערכים ימי הפנינג בסטודיו עם שיעורי סטודיו מיוחדים ומדריכים אורחים.

שנתחיל לזוז? לשריון המחיר המיוחד והכי משתלם באזור הקליקו

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עיריית חדרה נסגרת ● הפרטים

עיריית חדרה הודיעה על פעילותה בחג פסח וחול המועד.  על פי העירייה, החל מיום שני, י”ד ניסן, 22.4.24 ועד יום שלישי, כ”ב ניסן, 30.4.24 (כולל), תצא עיריית חדרה לחופשת פסח.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן