Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

אור עקיבא-בנימינה: סך הכל רצו להגיע לבית או למסעדה – אבל רכבם הוחרם [וידאו]

מבצע אכיפת תנועה במחוז חוף ובצומת ברניצקי אור עקיבא-בנימינה בפרט: המשטרה פעלה בתחום התנועה כנגד משפרי רכבים, עבירות בריונות ועבירות הגורמות לתאונות דרכים.

כ-300 דו״חות תנועה בגין עבירות שונות נרשמו לנהגים ולמעלה מ-120 רכבים הורדו מהכביש ע”י המשטרה במבצע תנועה מחוזי שבוצע בכבישי גזרת מחוז חוף.

בין היתר, בהובלת מתח חדרה, שיטור עירוני אור עקיבא ובשיתוף משרד התנועה חדרה, יס”מ מנשה, בילוש חדרה וניידת תנועה תחנת זיכרון נערך מבצע אכיפה בעיר אור עקיבא- בדגש על ברינצקי.

שוטרי מחוז חוף ביצעו במהלך השבוע פעילות אכיפה ממוקדת כנגד רכבים משופרים ועבירות תנועה מסכנות חיים ובריונות בכביש.

במהלך הפעילות, השוטרים רשמו כ-280 דו”חות בגין עבירות תנועה שונות. הורדו מהכביש 124 רכבים (עשרות מהם בצומת ברניצקי), נתפסו 13 נהגים תחת השפעת אלכוהול / סמים, הושבתו 22 רכבים ונפסלו 17 רישיונות. כמו כן נרשמו עשרות דוחות על ליקויים ברכבים וכן הזמנות לדין.

“שוטרי משטרת ישראל ימשיכו למקד פעילות נגד נהגים הנוהגים בכבישי הארץ ומסכנים את כלל משתמשי הדרך”, נמסר מהמשטרה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
11/06/2024 18:15

מעולה משטרת תנועה נחוצה בישראל . אני חייבת להגיד שהרכבים מסוכנים גם להולכי רגל אני לא מסיימת לעבור במעבר חציה וכבר נוסעים. הם נוסעים במהירות מעל המותר גם בכביש עירוני ושכונתי. אני מאור עקיבא

דילוג לתוכן