Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

כוכב מכבי תל אביב בכדורסל בעבר, ווילי סימס מפרדס חנה-כרכור, הלך לעולמו

כוכב הכדורסל ווילי סימס, מהשחקנים הבולטים והאהובים של מכבי ת”א ששיחק כמעט 20 שנים בישראל, הלך בסוף השבוע האחרון לעולמו. לפני כ-4 חודשים, עבר סימס אירוע לבבי. סימס, שהתגורר בפרדס חנה-כרכור לאחר שסיים את קריירת הכדורסל, אימן במרכז קיסריה והיה מאמן קיקבוקס מוערך ואהוב בקיסריה.

סימס (בן 64 במותו) שיחק בעמדת הקלע וגובהו היה 1.91 מטר. הוא נחשב אחד השחקנים הבולטים בליגת העל בשנות ה-80 וה-90 ואחד מסמליה הגדולים של מכבי תל אביב בכל הזמנים. סימס הגיע לישראל כחלק מנבחרת הכדורסל של ארצות הברית למשחקי המכביה העשירית ב-1977 ולמשחקי המכביה האחת-עשרה ב-1981 וזכה עימה בשתי הפעמים במדליית הזהב.

צפו ב”30 שניות עם ווילי סימס” (מתוך עמוד היוטיוב של מכבי תל אביב) >>

ב-1981, לאחר המכביה, חתם במכבי חיפה ולאחר שתי עונות מוצלחות במיוחד עבר להפועל תל אביב, עימה זכה בגביע המדינה. לאחר שנתיים נוספות באליצור נתניה, עבר בעונת 1987/1988 למכבי תל אביב, בה שיחק חמש עונות וזכה עימה בחמש אליפויות ובשלושה גביעים. בנוסף העפיל עם קבוצה זו פעמיים לגמר הליגה האירופית. ב-1992 עבר להפועל אילת, שאותה עזב לאחר ארבע עונות ב-1996. הוא הוסיף עונת פרישה במכבי חדרה מהליגה הלאומית בעונת 1998/1999 ולאחריה פרש ממשחק כדורסל.

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הוציא הודעת הספד על מותו של סימס. “מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מרכין ראש ומוריד דגלו לחצי התורן בעקבות לכתו בטרם עת של ווילי סימס, מכוכבי הקבוצה בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים, בגיל 64. ווילי היה תמיד לוחם ואתלט עם חיוך מופלא, שזכה עם הצהובים בחמש אליפויות בחמש עונות, בשלושה גביעי המדינה והופיע שלוש פעמים בפיינל פור האירופאי. אנו שולחים חיבוק גדול ואת תנחומינו הכנים למשפחתו, חבריו, עמיתיו הרבים בענף ולכל משפחת הכדורסל הישראלי על האובדן הכבד. יהי זכרו ברוך”.

// ווילי סימס ז”ל. צילום: ויקיפדיה 

יו”ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, המתגורר בבנימינה-גבעת עדה, ציין: “ווילי היה נשמה נשמה נשמה. שחקן בכל רמ”ח איבריו ושס”ה גידיו. ספורטאי למופת שידע עם הרוח הספורטיבית שלו לדרבן אחרים שהיו איתו על המגרש. ‘וחבל על דאבדין ולא משתכחין’. המועדון מרכין את ראשו ומוריד את דגלו לחצי התורן עם היוודע הבשורה המרה”. סימס נפטר בגיל 64, והותיר אחריו אישה (אריאלה) וילדים.

דילוג לתוכן