Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אור ים סנטר באור עקיבא: עסקים נפתחים ומאפיית “אגמי” פותחת סניף חדש

המרכז המסחרי בשכונה הדרומית החדשה באור עקיבא יכלול כ-3,000 מ"ר משרדים וכ- 5,000 מ"ר לשימושים מסחריים מגוונים. בין השוכרים שכבר הבטיחו את מקומם, הוא סניף של רשת שוק העיר מקבוצת ביכורי שדה שתפתח את הסניף הכי צפוני שלה

המרכז המסחרי בשכונת “אור ים” בדרום אור עקיבא החל להיבנות עם תחילת בניית השכונה ופתיחתו החלה אט אט. לפני מספר שבועות פרסמה החברה לפיתוח קיסריה את בתי העסק שכבר חתמו על חוזה במתחם. 

החברה הודיעה אז כי התקבל “טופס 4” ל ‘אור ים סנטר’ – המרכז המסחרי ומבנה המשרדים שנבנה בכניסה הדרומית של שכונת ‘אור ים’. בחברה ציינו כי אירוע הפתיחה יכלול הופעה של אמן ענק שטרם נחשפה זהותו אולם ככל הנראה בעקבות המלחמה, האירוע נדחה ויערך בהמשך.

המרכז המסחרי בשכונה הדרומית החדשה באור עקיבא יכלול כ-3,000 מ”ר משרדים וכ- 5,000 מ”ר לשימושים מסחריים מגוונים. בין השוכרים שכבר הבטיחו את מקומם, הוא סניף של רשת שוק העיר מקבוצת ביכורי שדה שתפתח את הסניף הכי צפוני שלה.

// הדמיית המרכז המסחרי. צילומים: החברה לפיתוח קיסריה 

קומה 3 ג’ימבורי, חד”כ, פילאטיס
קומה 2 משרד עו”ד
קומה 1 קופח כללית
קרקע, בי, גלידה, טמבוריה, פיצוציה, 7אקספרס, בורגר, שווארמה/פלאפל, צעצועים, פיצה, אגמי, קפה ג’ויה, ביסקוטי
חניון – סופר.

עוד בתי עסק שצפויים להיפתח במתחם: בקומת הקרקע – BE פארם, מאפיית אגמי בסניף נוסף וחדש, בורגר סאלון, גלידריית פינולי – Pinoli Gelato, רשת גרעיני עפולה Well-Green, מעדניית DeLIX, אדי נזרי מספרה, 7אקספרס, “מנה וחצי” – שווארמה ופלאפל, חנות צעצועים, קפה ג’ויה, ביסקוטי, טמבוריה, פיצוציה, ו”גרובר” חנות חיות.

בקומת החניון – סופרמרקט “שוק העיר” מקבוצת ביכורי שדה.

בקומה 1 – קופת חולים ‘כללי’ תשכור קומה אחת מתוך שלוש בשטח של כ- 930 מ”ר במגדל המשרדים החדש, שיהווה חלק בלתי נפרד מהמרכז המסחרי. בקומה 2 – משרד עורכי דין. בקומה 3 – ייפתח ג’ימבורי, חדר כושר ופילאטיס.

“בזכות המיקום המנצח, התכנון היצירתי והתמהיל המנצח שנבנה, המרכז המסחרי יהפוך ללא ספק לעורק ראשי ולמרכז חיים משמעותי של השכונה והעיר. יש למה לחכות”, נמסר מהחברה לפיתוח קיסריה.

הדמיית אור ים סנטר: החברה לפיתוח קיסריה

// עדכון אחרון: 4.7.2023
// עדכון ראשון: 18.8.2022

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן