Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רצח ניסים אסייג ז”ל, בן אור עקיבא | כתב אישום הוגש נגד גיסו של אסייג

רצח ניסים אסייג ז”ל, בן אור עקיבא | כתב אישום הוגש נגד גיסו של אסייג

עשרות אנשים שהכירו את אסייג, בהם בני משפחתו, מזועזעים מהרצח. שי שילת, בתו של אסייג: "הוא היה בן אדם ישר. אבא שלי עשה רק טוב ומגיע לו כבוד. נלחם בכל מלחמות ישראל ותרם לכולם. העולם רועד, מה נעשה עכשיו?"

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום ביום חמישי האחרון כתב אישום נגד רוני לוי, בן 59 מראשון לציון, לאחר שרצח את יזם הנדל”ן ניסים אסייג. מכתב האישום שהגיש עורך הדין שגיא שגב עולה כי בין לוי לאסייג, בעלה של אחות של לוי, היה סכסוך על רקע הלוואות שלקח אסייג, ולוי היה ערב להן. לאור הסכסוך, החליט לוי להמית את אסייג והצטייד באקדח. כתב האישום מייחס ללוי עבירות של רצח בנסיבות מחמירות ונשיאת נשק.

“לפי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך כספי בין אסייג לבין גיסו. מהחקירה עלה כי אסייג לווה כספים מגיסו, שקיבל אותם מגורמים עברייניים – ודרש אותם ממנו בחזרה”, נכתב בדיווח שפורסם לאחרונה ב-YNET. “מהחקירה עלה כי ביום הרצח הגיס, רוני לוי, עקב אחרי אסייג שיצא מביתו במונית, הגיע למקום עבודתו – ושם שוחח איתו במשך כמה שניות. מיד לאחר מכן ירה בו מקרוב ארבעה כדורים שגרמו למותו”. הידיעה המלאה – כאן. 

ב-7.1.2023 דיווחנו כי חוקרי היחידה המשטרתית המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל”פ) של מרחב שפלה במחוז מרכז, עצרו שלושה חשודים במעורבות בתיק הרצח של יזם הנדל”ן ניסים אסייג ז”ל בראשל”צ.

חוקרי יל”פ שפלה בשת”פ שוטרי תחנת ראשל”צ, מנהלים החל מבוקר חמישי (5.5.23) חקירה מואצת של רצח יזם הנדל”ן בראשל”צ, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, אשר הנחה בהערכת מצב מיוחדת שקיים סמוך לאירוע, להפעיל את כלל האמצעים והיחידות הרלוונטיות, על מנת להגיע לחקר האמת ומיצוי הדין עם כלל המעורבים בתיק.

חוקרי היחידה המיוחדת, בסיוע מערכי משטרה נוספים ואמצעים טכנולגים מתקדמים, הצליחו ביום שישי לחשוף בשעות אחה”צ את מקום המצאו של החשוד ר”ל (59) באשדוד, גיסו של אסייג, ועצרו אותו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה נכלא. הוא זוהה לכאורה בסרטון שהופץ ממצלמת אבטחה אודות הרצח ובאמתחתו עבר פלילי. בית המשפט בראשל”צ האריך את מעצרו של ל’ עד 12.1.

לצד מעצרו של החשוד ברצח, עצרה המשטרה 2 חשודים נוספים – תושבת ראשל”צ ותושב אשדוד בחשד לסיוע לחשוד אחר מעשה. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, הביאו חוקרי היל”פ החשודים הנוספים לדיון בבימ”ש השלום ראשל”צ, בבקשה להאריך את מעצרם. לאחר הדיון, החליט בית המשפט להאריך גם את מעצרם החשוד והחשודה הנוספים עד 9.1.

אירוע הרצח כפי שתועד במצלמת אבטחה בראשל”צ

עו”ד נס בן נתן, סניגורו של החשוד המרכזי ברצח הקבלן, מסר כי “החשוד נחקר שעות ארוכות ומכחיש את המיוחס לו. במהלך החקירה לא הוטחו בו ראיות שמפלילות אותו, לא הוצגה לו שום ראיה שמסבכת אותו – ולכן אין לנו מושג מדוע הוא הובא להארכת מעצר ומה מסבך אותו אם בכלל. ככל שיעבור הזמן אנחנו מקווים שיתברר שהוא לא חשוד בכך והוא יוכל להשתחרר. הסרטון שהתפרסם ברשתות המדיה גם לא מסבך אותו, לא ניתן לראות במי מדובר. לכן כולנו כרגע באפלה, ניתן למשטרה לעשות את עבודתה”.

עו”ד איתי בן נון שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד במעורבות ברצח יזם הנדל”ן: “החשד לגבי החשוד הוא אך ורק סיוע לאחר מעשה. הוא אינו קשור למעשה הרצח. החשוד נעצר ביום שישי והחקירה יכולה הייתה להסתיים כבר. יחד עם זאת, היחידה החוקרת מתמהמהת ולכן הוארך מעצרו עד יום שני, תחת 9 ימי מעצר שביקשה היחידה החוקרת”.

שי שילת, בתו של אסייג, אמרה הבוקר לאתרים “וואלה” ו-YNET כי מי שרצח את אביה הוא דודה. “אבא שלי נרצח על ידי גיסו. דוד שלי רצח אותו בדם קר! אח של אמא שלי. רואים אותו בסרטון, כולם ראו שזה הוא אבל אני לא הייתי מסוגלת לראות את הסרטון. אבא שלי ירד מהמונית ודוד שלי ירה בו. השוטרים מחפשים אותו”, ציינה הבת בכאב.

// ניסים אסייג ז”ל. צילום מסך: מהיוטיוב, עמוד עיר הנדלן- מרכז הבנייה הישראלי

עוד הוסיפה הבת: “הוא היה בן אדם ישר. אבא שלי עשה רק טוב ומגיע לו כבוד. נלחם בכל מלחמות ישראל ותרם לכולם. העולם רועד. זה בן אדם שלא היה בו רוע, אינטיליגנט, היה דואג להתפרנס בכבוד והיה כל עולמי. אני גרושה ובלעדיו לא היה לי כלום. זו טרגדיה איומה. מחזיק את כל המשפחה. אני שבורה”.

דני אבנעים, מנהל אגף אירועים וטקסים בעיריית אור עקיבא, שאסייג היה אחיינו, כתב: “אחיין יקר ואהוב שלי, תהיה מנוחתו עדן. ניסים אסייג ז”ל”. איתן צור, מנכ”ל מרכז הבניה הישראלי שהכיר את אסייג, כתב: “הזילות בחיי אדם במדינת ישראל, והקלות הבלתי נתפסת מפחידה אותי ומדאיגה אותי יותר מהרבה נושאים אחרים.
מאות נרצחים ערבים נרצחו בשנה החולפת ,והממשלה האחראית על המשילות בישראל, לא באמת עשתה או עושה דבר.( כעת ממשלה חדשה) היום נרצח אדם, אולי בשל סכסוך עיסקי עם האנשים הלא נכונים, באמצע הרחוב בעיר ראשון לציון , מחר זה עלול להיות נער שהעז לזרוק מילה לנערים אחרים. שום סיבה אינה מצדיקה רצח. איש חסד, אני יודע על מספר רב של בקשות לעזרה שהוא מיד היה פותח את ידו ונותן. אסייג הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ונכדים. יהי זכרו ברוך”.

אבי אבנעים, שאסייג היה בן דודתו, ציין: “איך אפשר לחשוב עליך בלשון עבר, ניסים אסייג ז”ל האיש והאגדה מודל לחיקוי גאווה ענקית לכל מי שהיה חלק מהחיים שלך, בן דודה שלי, לי היית סוג של מנטור מהיום שאני זוכר את עצמי, ילד שדאג וכיבד את ההורים שלו עד אין סוף, לראות אותך בעודי ילד, מתגייס לצבא חייל שלא ניבאו לו גדולות, מתעקש ונלחם מגיע לקורס קצינים, הופך להיות אחד המפקדים המעורכים בחייל שלך, עובר את מלחמת לבנון עם אסון הספארי( מנסה להציל את החיילים שלך כשמכונית תופת מתפוצצת לידם ) מסיים את תפקידך בצה”ל אלוף משנה , סגן קצין חימוש ראשי, גם שהשתחרר מהצבא, נשאר בקצב מטורף של ליזום, לנהל פרויקטים והכי חשוב להיות איש משפחה למופת, בן דודה שלי אתה אחד האנשים האהובים עליי, אני אזכור אותך תמיד ומבטיח להזכיר כמה אתה היית ותשאר גאוות משפחות אסייג ואבנעים”.

חבר מועצת העיר אור עקיבא, משה אבועזיז, הקדיש לאסייג ז”ל את דברי פרשת השבוע שפירסם ברשת הפייסבוק וכתב: “דברי התורה מוקדשים לע”נ של ניסים אסייג בן רוחליה “מלח הארץ” ופאר הפריפריה. שנלב”ע ערב שבת ויחי .תנצבה. אַ֞ף כִּֽי־אֲנָשִׁ֣ים רְשָׁעִ֗ים הָרְג֧וּ אֶת־אִישׁ־צַדִּ֛יק בְּבֵית֖וֹ וְעַתָּ֗ה הֲל֨וֹא אֲבַקֵּ֤שׁ אֶת־דָּמוֹ֙ מִיֶּדְכֶ֔ם וּבִעַרְתִּ֥י אֶתְכֶ֖ם מִן־הָאָֽרֶץ”.

עדכון אחרון: 24.1.2023, 15:22
עדכון ראשון: 6.1.23, 14:34

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן