Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

265 יחידות אירוח חדשות בזכרון יעקב: מכרז להקמת שני מתחמי תיירות ומלונאות בפארק היין

המיזם הוא חלק מתוכנית המייעדת את מתחם פארק היין לאזור תיירות משולב תעשייה ומסחר בתחום היין ומוצריו, שטחים פתוחים ציבוריים ופרטיים וכ-200 יח"ד למגורים שבנייתם בעיצומה

רשות מקרקעי ישראל מייעדת 3 מגרשים (ב-2 מתחמים) באזור פארק היין בזכרון יעקב עבור תיירות ומלונאות. מגרש מספר 10.1 מיועד לכ-48 יחידות אכסון מלונאי מיוחד, ומגרש 10.2 מיועד לכ-67 יחידות אכסון מלונאי מיוחד גם הוא. אלו, ישווקו כמתחם אחד (סה”כ 115 יחידות אירוח); בנוסף, מגרש 13.1, המיועד לכ-150 יחידות אירוח ישווק כמתחם שני. סה”כ ישווקו במסגרת המכרז כ-265 יחידות אירוח, בהתאם לתקנים הפיזיים של משרד התיירות.

בתיאום עם משרד התיירות ומנהלת הפארק, הזוכים במגרשים 10.1 ו-10.2 (מתחם 1), יוכלו להגדיל את מספר היחידות ב-30%, ובתנאי שיישמרו האופי והוראות הבניה שנקבעו בתוכנית. כמו כן ניתן יהיה להמיר את האכסון המלונאי המיוחד למלון, בתנאי שלא ישונו הוראות הבניה שנקבעו בתוכנית המאושרת. במגרש 13.1 יתאפשר, בתיאום עם משרד התיירות ומנהלת הפרויקט, להגדיל את מספר יחידות הארחה ב-20%.

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: “מכרז זה הוא מודל ייחודי ומעניין, המשלב במתחם אחד מגורים, מסחר, תיירות ותעסוקה, והוא מהווה מוקד משיכה חדש לתיירות פנים וחוץ בזכרון יעקב. על רקע הביקוש ההולך וגובר לאתרי מלונאות ונופש בישראל, שיווק 3 המגרשים הללו יעניק תנופה משמעותית לעיר זכרון יעקב ולתיירות הפנים-ארצית והבין לאומית. הקמת המתחמים החדשים תיתן מענה של כ-265 חדרי מלון נוספים בעיר הייחודית באזור נופש, תיירות ומלונאות, מסחר ומגורים, המקושרים ישירות לתעשיית היין עם ערך נופי גבוה ואיכות חיים, ואף תספק מקורות תעסוקה נוספים וחדשים לתושבי האזור והעיר”.

מבט על פארק היין זכרון יעקב

פארק היין מהאוויר | צילומים: איי שטרן חברה מפתחת

המיזם הוא חלק מתוכנית ש/656 המייעדת את השטח לאזור תיירות משולב – פארק יין לצד שטחים פתוחים ציבוריים ופרטיים. מתחם פארק היין משתרע על שטח כולל של כ-606 דונם, כאמור, בזכרון יעקב. לצד 265 חדרי מלון/אירוח, כוללת התכנית גם כ-200 יח”ד למגורים שבנייתם בעיצומה, שטחי תעשייה ומלאכה בעלי אופי תיירותי בתחום היין ומוצריו, מבנים ומוסדות ציבור ושטחים פתוחים לרווחת ציבור המבקרים והנופשים.

רמ”י מקדמת תכנית חדשה בייעודים של תיירות, תעשיה קלה, מלאכה ומסחר ביותר ממחצית שטח תכנית ש/656, שהוחלט בוועדה המחוזית חיפה להפקידה. מטרת התכנית היא להרחיב מסדרון אקולוגי הקיים באזור. לאחר אישור התכנית תשווק יתרת המגרשים בפארק היין לתיירות, תעשיה קלה, מלאכה ומסחר.

הדמיה פארק היין

הדמיית התוכנית | צילומים: איי שטרן חברה מפתחת

שר התיירות חיים כץ: “היין הישראלי עשה לעצמו, בצדק, שם עולמי. הביקוש לתיירות היין נמצא בעלייה מתמדת והמשרד עוסק בקידום הענף בזירה המקומית והבינלאומית. פעילות היקבים מכניסה למדינה כמיליארד ש”ח בשנה ותורמת ביצירת מקומות תעסוקה בפריפריה. שדרוג חווית התייר בתחום היין יחזק את מיצובה של ישראל כיעד קולינרי מוביל”.

את ההצעות ניתן להגיש בכפוף להמלצת משרד התיירות. את הבקשות לקבלת המלצה ממשרד התיירות, יש להגיש בהתאם לתנאים כמפורט בחוברת המכרז שתפורסם בקרוב.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן