Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ספר ביכורים ראשון לילדים ליעל פלד מחדרה

יעל פלד עם ספרה החדש. “הנושא של קבלת האחר קרוב ללבי, ולכן היה זה טבעי שזה יהיה המסר של ספר הביכורים שלי” || צילום: פרטי

יעל פלד מוכרת היטב גם באור עקיבא וגם בחדרה: היא חברה בחבורת הזמר העירונית של אור עקיבא “צלילי האור”, מתגוררת בחדרה ולאחרונה הגשימה חלום אישי – עם הוצאתו לאור של ספר הביכורים לילדים, “דולפי הדולפין”. 

“מכיתה ג’ עד כיתה ו’ כתבתי שירים למגירה”, היא מספרת. “אחרי כן זכיתי, במהלך לימודי התואר הראשון בספרות, להתקבל ולהשתתף בסדנת כתיבה יצירתית יחד עם הסופר אתגר קרת. בשלוש השנים האחרונות היה פרץ של כתיבה יצירתית שנחשף בפייסבוק הפרטי שלי ובאתר בפייסבוק שהקמתי במיוחד לצורך זה. אני גם כותבת ברכות מיוחדות הן בכתיבה שוטפת והן בהלבשת מילים שלי על לחן קיים. הכתיבה שלי מאופיינת בכתיבה בחרוזים, שבאמצעותם אני מביעה בדרך הטובה ביותר את רחשי לבי”.

ומאיפה נוצר החיבור לספרות ילדים?

“מגיל קטן ועד היום אני אוהבת ילדים ויש לי חיבור מאוד חזק איתם. הקשר המיוחד שיש לי לילדים קטנים עורר בי את התשוקה לכתוב ספר לילדים ואת החלום להיות סופרת ילדים בישראל”.

מדוע דווקא דולפין?

“היה לי ברור שספר הילדים הראשון שאכתוב יהיה על דולפין שהוא בעל החיים האהוב עליי. בנוסף מדובר על דולפין ששר מכיוון שהשירה היא חלק ממני ומהווה חמצן לחיי. כמו  כן הנושא של קבלת האחר קרוב ללבי, ולכן היה זה טבעי שזה יהיה המסר של ספר הביכורים שלי”.

 

לפלד, 36, תואר ראשון בלשון ובספרות עברית ותואר שני בלשון עברית בהתמחות עריכת לשון מטעם אוניברסיטת בן גוריון בנגב. במקצועה היא עורכת לשון, מגיהה ומנקדת. “הייתי שותפה באופן מלא בכל הקשור לספר”, היא מספרת, “מתחילת הדרך ועד סופה הייתה המו”לית קשובה לרצונותיי ותחושות לבי. בנוסף בהוצאה לאור איפשרו לי להיות אחראית על עריכת הלשון והניקוד בספר”.

לדבריה, בסיס הכתיבה שלה היא המוזה. “כאשר היא מגיעה, אני שומעת במוחי את המילים באופן ברור במעין מוזיקה בקצב קליט. לאחר מכן אני כותבת את הדברים באופן חד ומהיר. לבסוף מלטשים את הדורש בכך עד שאני שלמה עם מה שנכתב.

על מה מספר דולפי דולפין?

“על דולפין צעיר, שחולם ואוהב מאוד לשיר. דולפי שר שונה מחברי להקתו, והוא יוצא למסע הרפתקאות כדי למצוא מקהלה, שבה יוכל לממש את עצמו ולהגשים את חלומו. הספר מיועד לילדים מגיל גן עד כיתה ב’, יצא לאור בהוצאת בת אור בניהולה של יהודית מליק שירן שגם עשתה את ההגהה לספר, האיורים המדהימים לאורכו של הספר הם של המאיירת שולי צור, והגרפיקאית  של הספר היא סמדר מוניס”.

מחירו של “דולפי הדולפין” הוא 50 ₪, וניתן לרכוש אותו דרך יעל פלד בפנייה לאתר הספר בפייסבוק או למייל: [email protected]

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

5 אקדחים נתפסו בתוך בית באליכין

5 אקדחים, מחסניות ומאות כדורי תחמושת נתפסו במהלך מסוף השבוע בבית באליכין- שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף עצרו תושב המקום בן 45 בחשד להחזקתם. בפעילות מבצעית אופרטיבית של שוטרי תחנת

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן