Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מראות קשים בפרדס חנה-כרכור: קברי ילדים בבית העלמין קרסו לתוך בולענים

מראות קשים בפרדס חנה-כרכור: קברי ילדים בבית העלמין קרסו לתוך בולענים

מים שחלחלו למעמקי האדמה גרמו להצפה ולנזקים כבדים בחלקת הילדים בבית העלמין במושבה. יעל יצחק, שבתה בת ה-7 חודשים קבורה במקום: "חשכו עיני". חברה קדישא: "הנושא בטיפול, פונו שברי המצבה ונערכה בדיקה יסודית"

מצבות וקברים בחלקת הילדים והתינוקות בבית העלמים בפרדס חנה-כרכור נהרסו בחודש האחרון בעקבות מזג האוויר הסוער. את הנושא העלתה לתודעה אחת האימהות במושבה, שבתה קבורה במקום.
מדובר בחלקות קבר לילדים עם מצבות במקום, להן נגרם נזק קשה בעקבות הצפות וגשמים שחלחלו לאדמה והקריסו את המצבות והקברים.

האמא, יעל יצחק, סיפרה כי גילתה במקרה על ההרס בבית העלמין, שהתרחש לדבריה בעקבות הגשמים שירדו בחודש האחרון. לאמא ישנה ילדה בת 7 חודשים שנפטרה ממוות בעריסה וקבורה במקום. “שבורה וכואבת…כתושבת המושבה שבתי עליה השלום, קבורה במקום נחרדתי לגלות את הנזק שנגרם לקברים, חשכו עיני מהמראה הקשה”.

יצחק פרסמה פוסט נוסף ובו כתבה: “חברת קדישא פרדס חנה …הוצאתם את המיץ מאיתנו .הפחדתם אותנו, שאם לא נקנה חלקה בסכומים שאף אדם לא יכול לעמוד בהם נדאג שנקבור אדם זר ליד אמא או אבא שלכם … אז קניתי חלקה שלא תקברו אדם זר מעל אמא שלי היקרה …. סתמתי כי הכבוד של אמא שלי מעליכם! אבל זלזלתם בנשמה היקרה שלי התינוקת שלי בת 7 חודשים שלא יכולה לדבר שלא יכולה לקום ולזעוק…

המצבות שקרסו | צילום: פרטי

“המים מחלחלים מתחת לקבר. הקברים נופלים כי אין מערכת ניקוז .הכול מטונף מסביב .מלא עשביה שנפלה לתוך בולענים…משכורות בשמיים אתם לוקחים אייך אנחנו מפקירים את היקרים שלנו בידיים של אנשים כמוכם. פשוט בושה”.

מחברה קדישא פרדס חנה-כרכור נמסר: “החל מיום חמישי בבוקר עם קבלת הפניה לחברה קדישא החל טיפול מיידי בנושא של החברה קדישא על מול אגף ההנדסה במועצה. כבר ביום הפניה, פונו שברי המצבה ונערכה בדיקה יסודית שלא ניזוקו הקברים עצמם, זאת תוך עמידה בקשר עם הורי הילדה שמצבתה התפרקה.

“במקביל הוזמן קונסטרוקטור שביצע תכנית שיקום וביסוס למצבות שניזקו ובימים אלו פוזר מצע ראשוני למניעת חלחול מים מרחוב רעות לבית העלמין. ביום חמישי (לאחר המערכת החורפית) ייצקו ייסוד ולאחר מכן יחודשו המצבות. נדגיש כי החברה קדישא וצוותי העבודה בשטח פועלים ברגישות הנדרשת ועבודה עדינה מאוד נוכח הסיטואציה”.

עדכון 5.2.23 || קבלן נכנס לבצע תיקונים בחלקת הקברים שקרסו

חבר המועצה בפרדס חנה-כרכור, אביעד סיני, עדכן כי בעקבות פניית תושבים רבים, “ביקרנו אתמול בבית העלמין מ”מ ראש המועצה יואב קעטבי, חבר המועצה ונציג המועצה בחברה קדישא נחמיה מנצור ואני, שם נפגשנו עם נציגי החברה קדישא.
“לצערנו, נגרם נזק למספר מצבות בחלקת הילדים עקב סחף שנוצר בעקבות מזג האויר ותשתית רעועה. מאז, פעלה החברה קדישא לטפל בחלקת הילדים, לדאוג שחלילה לא ייפגעו הקברים עצמם. במקביל, הקבלן נכנס לעבודה מאסיבית בחלקת הילדים כבר בימים הקרובים באחריות החברה קדישא. נעקוב כי מבוצע. כמו כן, המועצה חייב לטפל בבעיה היסודית והיא שיפוע בדרך הסמוכה לבית העלמין, ובכוונתנו לדרוש טיפול בכך ולא לוותר. יישר כוח לפונים ולעוסקים בנושא החשוב ולאנשי החברה קדישא שדואגים לשמור על כבוד הנפטרים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

כתב אישום נגד צעיר מאור עקיבא ו-4 נוספים שתקפו באלימות קשה אוהד במשחק כדורסל

על פי החשד, לאחר סיום משחק כדורסל באולם היכלי שלמה ביום 23.3.24 בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, חזרו מספר אוהדים לתוך האולם, כשחלקם רעולי פנים והיכו אוהד מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במוטות, חגורות, וחפצים שונים | האירוע זיעזע את המדינה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן