Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מעיין דורי, כוכבת “חתונמי”, עזבה את העיר הגדולה לטובת דירה חדשה במושבה באזור חדרה

מעיין דורי, כוכבת “חתונמי”, עזבה את העיר הגדולה לטובת דירה חדשה במושבה באזור חדרה

השנה האחרונה הייתה מטלטלת מאוד עבור דורי, אם זה בנושא הזוגיות כאמור, החשיפה הגדולה וגם בדברים משמחים כמו עבודות חדשות ופרסום * "הרגשתי תקועה...הדירה קטנה לי, אני רוצה בית שאני אוכל לבשל בו ולארח בו, ושאני אוכל להתרחב בו"

מעיין דורי הייתה אחת הדמויות הבולטות בעונה אחרונה של ריאליטי השידוכים “חתונה ממבט ראשון” (קשת), ששודרה החל ממאי 2022. בתוכנית היא התחתנה שם עם בן אביבי, אך השניים נפרדו זמן קצר לאחר מכן. בחודש החולף חשפה כי היא עוזבת את תל אביב אחרי 7 שנים ועוברת אל אזור השרון הצפוני, או יותר נכון אל המושבה זכרון יעקב.

השנה האחרונה הייתה מטלטלת מאוד עבור דורי, אם זה בנושא הזוגיות כאמור, החשיפה הגדולה וגם בדברים משמחים כמו עבודות חדשות ופרסום. כך למשל, דורי, המשמשת כדוגמנית, נבחרה לשגרירה של המותג הבינלאומי ויקטוריה סיקרטס בישראל.
כאמור, בעמוד האינסטגרם שלה עלתה דורי לשידור לייב (25.2) עם המכר האהוב שלה מתן (גם הוא יוצא חתונמי), והסבירה על ההחלטה לעזוב את תל אביב, ואיך הגיעה דווקא לזכרון יעקב.

“שאלו אותי מלא שאלות, למה דווקא הצעד הזה ולמה זכרון…הרבה מאוד זמן, עוד לפני התוכנית, הייתה לי כמיהה לצאת מתל אביב ולגור בצורת חיים אחרת עם גינה ונוף. מצד שני, כל החברים הכי טובים והמשפחה שלי נמצאים במרכז….דמיינתי כשתהיה לי זוגיות אצא עם הבנזוג מחוץ לתל אביב.

“כשהתחלתי את מסע חתונמי שמתי הכל בצד אבל בתקופה האחרונה הכל חזר. קרתה לי תאונה עם האוטו, התפוצץ לי גלגל ועפתי על אוטו חונה. לא קרה לי כלום פיזית אבל זה היה דבר מאוד מבהיל ברמה הנפשית. הכל ביחד גרם לי להבנה שאני מרגישה תקועה…הדירה קטנה לי, אני רוצה בית שאני אוכל לבשל בו ולארח בו, ושאני אוכל להתרחב בו. אני לא צריכה לחכות לשום דבר, גם לא לזוגיות, כדי לעשות את זה. למרות המחסומים והפחדים החלטתי להעז”.

דורי סיפרה כי זכרון יעקב היה בטעות וחיפשה בית בכל רצועת החוף, עמק חפר, חוף הכרמל, אולגה ועוד. “הגעתי לכאן בטעות, זה מקום מהמם, חוות הברון, פעם זה היה מלון והיום בית דירות. הגעתי בטעות, ראיתי את הדירה וממש התאהבתי בה, בנוף שלה ובקרבה לים”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maayan Dori (@maayan.dori)

בראיון למגזין ‘לאישה’ לפני מספר חודשים סיפרה על חיי הרווקות כאשר חשפה פרט פיקנטי ומעניין במיוחד: “מישהו הציע להיות השוגר דדי שלי בתעריף של 7,000 דולר לשבוע”, אגב בלי קשר לראיון היא חשפה לא מזמן כי: “יש לי וידוי, לא יצאתי לדייט ולא חזרתי לאפליקציות ההיכרויות מאז שהתוכנית הסתיימה”.

“זה לא פשוט לחזור ללופ הזה של הדייטים”, הוסיפה, “עוד לפני התוכנית עייפתי מדייטים. זה לא קל כל פעם מחדש להכיר, לצפות, לפנות זמן, להיפגש ובסוף להתאכזב. ושוב ושוב ושוב…תחשבו שהדבר הפך לעוד יותר קשוח עבורי כשהפכתי להיות פתאום דמות מוכרת. מה שבכלל מנע ממני לקום ולצאת לדייט עם אדם זר”.

אגב, בחודש אוקטובר האחרון , יזמה דורי מיזם ספיד דייטינג מקורי, במסגרתו נשים וגברים יחפשו אהבה דרך יצירה ואומנות. לצורך המיזם התאספו שש נשים ושישה גברים שלקחו חלק בקונספט “ספיד דייטינג על אבניים”, שהוא תחביב ידוע ואהוב עליה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

כתב אישום נגד צעיר מאור עקיבא ו-4 נוספים שתקפו באלימות קשה אוהד במשחק כדורסל

על פי החשד, לאחר סיום משחק כדורסל באולם היכלי שלמה ביום 23.3.24 בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, חזרו מספר אוהדים לתוך האולם, כשחלקם רעולי פנים והיכו אוהד מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במוטות, חגורות, וחפצים שונים | האירוע זיעזע את המדינה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן