Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

מוזיאון רכבי האספנות הגדול ביותר בישראל עובר לחדרה

במבצע מיוחד הועבר אוסף המכוניות של התעשיין איתן ורטהיימר ז”ל לאחסנה בצפון, לקראת הקמת מתקן תצוגת קבע עבורו במוזיאון הטכנולוגי הפעיל טכנודע בחדרה.

ב-2020, שנתיים לפני שנפטר, החליט ורטהיימר לתרום את האוסף, שהועבר לאילת, שם היה אמור להיות מוצג במוזיאון, אך הקמתו לא יצאה אל הפועל בסופו של דבר.

רכבי אספנות רוטרי 2022 צילום: מגדלור ניוז קליק

על פי דיווח של האתר וואלה, לאחרונה החליטה חברת תעבורה לקבל אחריות על אוסף המכוניות שצבר ורטהיימר, והוצג מאז תחילת שנות ה-90 באילת. האוסף כלל במקור כ-200 מכוניות שרק ככ-50 מהן הוצגו לציבור. מאילת הועברו 72 מכוניות.

על פי הפרסום מדובר באוסף המכוניות הקלאסיות הגדול ביותר בארץ. בין הדגמים המצויים באוסף – קייזר מנהטן, סטודיבייקר לארק ורנו פורגונט משנות ה-50 וה-60, סוסיתא 59′, סברה 64′, MG, שברולט, קאדילק, לנצ’יה, סיטרואן ופורשה ועוד. חלק מהמכוניות שוות כיום מאות אלפי שקלים.

בשנת 2015 הועברו כ-80 מכוניות קלאסיות ועתיקות מהשנים 1929 עד 1980 לאילת מתפן, בהובלת ’מועדון החמש’ – מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל. את העברת הרכבים לצפון ולחדרה מבצעות כעת מובילות רכבים של חברת אלדן שירותי דרך נוסעות.

כ-300 רכבי אספנות הוצגו בתערוכת ענק בקיסריה

1.5.23 

מועדון רוטרי קיסריה בשיתוף החברה לפיתוח קיסריה וועד היישוב ממשיכים במסורת ומקיימים גם השנה – ובפעם הרביעית – תערוכת רכבי אספנות ייחודית שתיערך במדשאות הירוקות והפסטורליות של מועדון הגולף קיסריה.

אורחי התערוכה שכולה קסם נוסטלגי ייהנו מתצוגה מרהיבה שתכלול כ-300 רכבי אספנות, רכבים אקזוטיים, קלאסיים ועתיקים מכל קצוות הארץ, אופנועי הארלי דוידסון המיתולוגיים ועוד. לידיעה המלאה

דילוג לתוכן